miercuri, 26 august 2015

TIMPURILE VOR FI SCURTATE

Din locutiunile preotului Stefano Gobbi

   (Preotul italian Stefano Gobbi (22 martie 1930 - 29 iunie 2011),  a fost fondatorul (la inceputul anilor '70) a "Miscarii Sacerdotale Mariane" din care fac parte cardinali, sute de episcopi, zeci de mii de preoti si sute de mii de credinciosi, mai ales familii, in lumea intreaga.
   Apostol neobosit, in cursul nenumaratelo sale calatorii prin lume, s-a facut ecoul Sfintei Fecioare de la Fatima.
   Mica sa "carte albastra" (tradusa si in limba romana) este cunoscuta in intreaga lume: ea contine mesajele Sfintei Fecioare pe care el le primea sub forma de locutiuni interioare. 
   In testamentul sau, el a marturisit: "Las ca testament spiritual, tot ceea ce este scris in cartea < Sfanta Fecioara catre fiii Ei preaiubiti > si atest ca aceste mesaje au fost primite de mine sub forma de locutiuni interioare.
   Sfanta Fecioara: "Planul Meu se implineste de acum peste tot.
   Copilasul Meu, vezi cum are loc triumful Inimii Mele Neprihanite in lume.
   Tot ceea ce se intampla este un semn pentru tine.
    Fiii Mei raspund cu zecile de mii, cu o iubire si cu un entuziasm atat de mare incat Inima Mamei este miscata.
   Prin raspunsul pe care il primesc de peste tot de la acesti copilasi ai Mei, Eu intervin ca sa scurtez timpurile marii incercari atat de dureroase pentru voi.

   - Timpurile vor fi scurtate, pentru ca sunt Maica Milei si in fiecare zi ofer la tronul Dreptatii Divine rugaciunea Mea, unita cu cea a fiilor mei care imi raspund cu da si se consfintesc Inimii Mele Neprihanite.
   Unesc durerile Inimii Mele cu toate suferintele celor buni, care poarta cu rabdare crucea acestor timpuri ale marii incercari.
   Durerile celor sarmani si exploatati, ale celor neinsemnati si marginalizati, ale pacatosilor si ale celor instrainati, ale celor bolnavi si ale celor disperati, ale celor parasiti si ale celor oprimati sunt stranse in gradina patimirii Mele materne si oferite Dreptatii Divine ca semn de reparare si de neintrerupta mijlocire.

   - Timpurile vor fi scurtate pentru ca sunt Mama voastra si vreau sa va ajut, prin prezenta Mea, sa purtati crucea durerilor evenimentelor pe care le traiti.
   De cate ori n-am intervenit pentru a amana cat mai mult in timp inceputul marii incercari pentru purificarea acestei sarmane omeniri deja stapanita si dominata de spiritele raului.

   - Timpurile vor fi scurtate pentru ca marea batalie dintre Dumnezeu si adversarul Sau se da mai ales la nivelul spiritelor si se desfasoara deasupra voastra. Aceasta teribila batalie de desfasoara intre spiritele ceresti si cele ale infernului, intre Ingerii Domnului si demoni, intre Puterile ceresti si puterile iadului.
   In aceasta mare lupta, o sarcina deosebita este incredintata Arhanghelului Gabriei care va imbraca cu puterea Lui Dumnezeu; Arhanghelului Rafael care toarna balsam de vindecare pe toate ranile voastre; Arhanghelului Mihail care conduce toate ostile ingeresti la victoria totala asupra ostirilor iadului.
   De aceea va incredintez puternicei protectii a acestor Arhangheli si a Ingerilor vostri Pazitori, pentru ca sa fiti calauziti si aparati in lupta ce se desfasoara intre cer si pamant, intre Rai si iad, intre Sfantul Arhanghel Mihail si insusi Lucifer care va apare in curand cu intreaga putere a  anticristului.
   Astfle veti fi pregatiti pentru marele miracol ce se va produce atunci cand, prin triumful Inimii Mele Neprihanite, se va pogora peste lume roua cereasca a Indurarii Divine."


din cartea: "CATRE PREOTI, FIII PREAIUBITI AI SFINTEI FECIOARE"  (locutiunile preotului Stefano Gobbi - fondatorul Miscarii Sacerdotale Mariane) 

  RUGACIUNE DE CONSFINTIRE LA INIMA NEPRIHANITA A MARIEI

   "Inima Neprihanita a Mariei, care in schimbul iubirii Tale fata de noi primesti atatea ofense, eu iti ofer si consacru pentru totdeauna fiinta mea intreaga, pentru a corespunde cel mai bine iubirii Tale de Mama, pentru a repara injuriile pe care le primesti din partea atator fii nerecunoscatori, si pentru a trai din partea mea consacrarea lumii intregi, atat de mult dorita de Inima Ta si facuta de Sfantul Parinte Papa.
   Binevoieste a primi aceasta umila, dar sincera oferire. Sufletul meu, trupul meu, viata mea sunt ale Tale; si, pentru ca iti apartin in intregime, pazeste-ma si apara-ma ca pe un bun al Tau. Amin."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.