vineri, 3 iulie 2015

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 iulie 2015 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

 ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


     Pelerinii au inceput sa se adune la locul aparitiei in seara zilei de 01.07, in jurul orei 17, pentru a se pregati in rugaciune pentru venirea Sfintei Fecioare si pentru a fi mai aproape de vizionara in timpul aparitiei. Ei s-au rugat Rozariul, fara incetare, toata noaptea, in mai multe limbi.
   Dimineata, Mirjana a venit zambitoare dar a intrat repede in gravitatea rugaciunii.
   Sfanta Fecioara a aparut in jurul orei 8.30. Apartia a durat circa 4 minute.
   Un demonizat a inceput sa tipe inainte de inceperea aparitiei, la doar cativa pasi de Mirjana, si altii doi l-au urmat in timpul aparitiei.
   Sfanta Fecioara i-a binecuvantat pe cei prezenti si toate obiectele religioase pe care pelerinii le-au adus pentru a fi binecuvantate.

   Mesajul Sfintei Fecioare:

   "Dragi copii, va invit sa raspanditi credinta in Fiul Meu - credinta voastra.
   Voi, copiii Mei, luminati de Spiritul Sfant, apostolii Mei, transmiteti-o celorlalti, celor care nu cred, care nu stiu, care nu vor sa stie. Dar pentru aceasta voi trebuie sa va rugati mult pentru darul iubirii, pentru ca iubirea este semnul adevaratei credinte, iar voi veti fi apostolii Iubirii Mele. Iubirea reinvie mereu durerea si bucuria Euharistiei, reinvie durerea Patimilor Fiului Meu, prin care El v-a aratat ce inseamna sa iubesti incomensurabil; reinvie bucuria de a va fi lasat Trupul si Sangele Sau pentru a va hrani cu Sine Insusi si astfel sa fie una cu voi.
    Privindu-va cu tandrete, Eu simt o iubire nemarginita care imi intareste dorinta de a va aduce la o credinta ferma. Credinta ferma va va da bucurie si fericire pe pamant si, in final, intalnirea cu Fiul Meu. Aceasta este dorinta Lui.
   Deci, traiti-L, traiti iubirea, traiti lumina care va lumineaza mereu in Euharistie.
   Va implor sa va rugati mult pentru preotii vostri, sa va rugati pentru a avea tot mai multa iubire pentru ei, caci Fiul Meu vi i-a daruit pentru ca sa va hraneasca cu Trupul Sau si sa va invete sa iubiti, de aceea, iubiti-i si voi. 
   Dar, copiii Mei, amintiti-va: iubirea inseamna a indura si a darui, si niciodata, niciodata a judeca.
   Va multumesc."

                                                                             sursa: http://www.medjugorje.com/index.html

                                                                 Momentul aparitiei      


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.