duminică, 7 iunie 2015

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 iunie 2015 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

    ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


Mirjana Dragicevic Soldo
   “Dragi copii, doresc sa lucrez prin voi, copiii mei, apostolii mei, pentru ca la sfarsit sa-i pot aduna pe toti copiii mei acolo unde totul este pregatit pentru fericirea voastra.  Ma rog pentru voi, ca sa puteti converti pe altii prin fapte, caci a sosit timpul pentru faptele Adevarului, facute pentru Fiul meu. Iubirea mea va lucra in voi, ma voi sluji de voi. Aveti incredere in mine, caci tot ce doresc, doresc pentru binele vostru, pentru binele vostru vesnic, creat prin Tatal Ceresc. Voi, copiii mei, apostolii mei, traiti viata pe pamant impreuna cu copiii mei care nu au cunoscut Iubirea Fiului meu, cu cei care nu ma numesc Mama, dar sa nu va temeti sa marturisiti adevarul. Caci, daca voi nu va temeti si marturisiti cu curaj, adevarul va birui in mod miraculos. Dar amintiti-va: puterea sta in iubire!  Copiii mei, iubirea e pocainta, iertare, rugaciune, sacrificiu si indurare. De veti sti sa iubiti, cu faptele veti converti pe altii, veti face posibil ca Lumina Fiului meu sa patrunda in suflete. Va multumesc.   
  Rugati-va pentru preotii vostri! Ei ii apartin Fiului meu, El i-a chemat. Rugati-va ca ei sa aiba mereu forta si curajul de a straluci cu stralucirea Fiului meu.”

Momentul aparitiei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.