joi, 30 mai 2013

ACTUL DE IUBIRE - extras din fascicolul al doilea


    Despre mistica Justine Klotz si revelatiile sale ( extrase din mesaje cuprinse in 8 fascicole) care alcatuiesc volumul "Actul de Iubire - Cale Sigura pentru Reinnoire" puteti citi in postarea:
       http://dinimaginatie.blogspot.ro/2013/05/actul-de-iubire-din-descoperirile.html
  


ACTUL DE IUBIRE:  

  " Isuse, Maria, Va iubesc!
Mantuiti sufletele preotilor,
Mantuiti sufletele.
Va rugam cu umilinta
Si ajutati-ne sa putem repeta
acest ACT DE IUBIRE DE MII DE ORI
Cu fiecare respiratie,
Cu fiecare bataie a inimii."
"Isuse, Maria, umpleti inimile noastre de Iubire; curatiti-le, innobilati-le, sfintiti-le,
pentru ca ele sa va poata iubi prin Iubirea Voastra, cu Iubirea Voastra!"




Extras din al doilea fascicol
"ATOTPUTERNICIA IUBIRII IN SACRAMENTUL PENITENTEI"

   (Isus):

   "Recunoasterea pacatelor este cel mai mare gest de iubire.
   Nu toti reusesc sa vina, dar toti beneficiaza de el! Nimic nu se intampla numai pentru o singura persoana, Iubirea este prea mare si prea puternica pentru un asemenea rezultat. DUMNEZEU a voit altfel. Un fluviu imens ocupa suprafete intinse si umple in intregime orice matca. Nimeni nu poate masura Harul. Este imposibil chiar si unui preot. Este mai presus de pamant si de gandurile oamenilor.
   Oamenii trebuie sa poarte impreuna toata vina lor, tot asa cum si Harul este impartasit tuturor...
   Multumiti-Mi din inima pentru acest Sacrament! Va veni clipa cand Inima Mea va triumfa, este absolut sigur! Eu sunt Iubirea care indura totul.
   Cat de mult doresc sa va vad fericiti! Orice lacrima va fi stearsa. Vor curge lacrimi de bucurie, pentru Iubirea Mea.
   Oamenii nu inteleg Iubirea Mea, si totusi sunt atat de saraci fara ea. Adesea am fost coplesit de mila. Doar Tatal a vazut lacrimile Mele. De cate ori am plans de mila! Am plans in Divinitatea Mea, erau lacrimi de mare pret.
   In Spiritul am vazut toate lucrurile. Soarele ar fi fost intunecat de o noapte vesnica. Iubirea a risipit intunericul, astfel am venit in ajutorul sufletelor. Era noaptea sufletelor. Desigur, nu puteau muri. Iubirea Mea a  dat Lumina sufletelor, ca sa recunoasca raul. Diavolii, toti cati erau, au trebuit sa fuga. Pentru Mine a fost o recolta bogata. Au fost incinsi de acest Sacrament.
   Celor umili, Dumnezeu le da totul!"

   ( Justine Klotz a adaugat aici: "Acum cativa ani, dupa ce m-am impartasit, am auzit aceste cuvinte ale Lui Isus":
   "Multumeste-i Parintelui tau confesor! Roaga-te pentru el dupa spovada, ca multumire!" 
   Justine Klotz a scris in continuare: "Confesorul meu m-a sfatuit sa ma rog astfel:
          Preot Vesnic si Preainalt! Ai mila de toti preotii si de viitorii preoti!" )

   (Din nou cuvintele Lui Isus):

   "Confesionalul este tronul Iubirii Mele!  Stiu oamenii pentru ce vin aici? Ei procedeaza ca si cu orice alt lucru. Nu exista nici umbra de pocainta, nici iubire, nici incredere. Eu trebuie sa suplinesc totul. Iata de ce Sacramentul este dat la oparte cu atata usurinta. Fiica Mea, cat Ma costa aceasta!

   ... Saruta-Mi picioarele! Mama mea a facut-o deseori, in profunda Sa Umilinta. Doar asa sufletul ramane pur. Tu nu intelegi, inca, acest sens profund.

   ... Umilinta Ma atrage si este plina de Har! De aceea am vrut sa fiu asa de umil cu voi. Cine nu stie sa se plece, nu stie nici sa se ridice!
   UMILINTA a devenit prin Mine steaua cea mai stralucitoare pe Cerul Harului.
   Mama Mea a inteles UMILINTA si a cultivat-o fara incetare. Numai asa a putut purta atata Har si a putut bea Paharul, pana la ultima picatura. Aceasta Iubire patrunde si in carne si este sublimata pana la Puritate.
   Depune pacatele  tale sub Cruce si ele vor incepe sa infloreasca! Toate sunt sterse. In locul lor ai primit Harul (prin intermediul Sacramentului Spovezii).
   Voi ati luat din Sfintenia Mea, prin Spiritul Sfant. Nici o clipa nu are un pret atat de scump! Pentru asta a curs Sangele Inimii Mele. M-am daruit cu totul neputintei voastre.
   Eu am spus: "Cine Ma poate acuza de pacat?", astfel am instituit acest sacrament, in ajutorul vostru.
   Mi-am inaltat tronul pe profunda Mea Umilinta. Ganditi-va la aceasta cand il practicati. (Sacramentul Spovezii).

   O, fiica Mea, nu-ti vad greselile. Faci un ACT DE IUBIRE si totul devine bun! Tu nu te poti schimba.
   TREBUIE SA TE INCREDINTEZI IUBIRII MELE.
   Un ACT DE IUBIRE rascumpara multe ganduri!
   Cand ceva te inspaimanta, repeta des: "Isuse al meu, Indurare!"
   Nu te lasa indusa in eroare de tine insati! Judecata ta este mereu falsa! Tu nu vezi inauntrul sufletului, si nici in ceilalti.
   Iubirea pe care tu Mi-o poti da este mai mare, pentru ca neputinta  ta este mai mare."

   Justine Klotz noteaza aici: "Isuse, pune Tu fiecare lucru la locul lui!" si, drept raspuns, iata cuvintele foarte clare ale Lui Isus:
   "Ai dreptate! Eu sunt vistierul Iubirii si preocuparea Mea este sa fac bine. Mai am multe de facut, pana cand voi veni in mijlocul vostru."

   (Mai tarziu, Isus):

   "Preotul sta ca pe un tron de Har. De aceea el insusi e sfintit cu atatea haruri. Ceea ce se cere de la slujirea lui, devine pentru el binecuvantare, prin aceasta UMILINTA pe care o practica.
   Cine nu stie sa o aprecieze, a pierdut comoara din tarina despre care Eu am vorbit. UMILINTA este aceasta comoara, care se castiga! Nu creste singura. Aici se gaseste aceasta comoara! Este ca o cupa suflata cu argint. Aurul nu se vede. Se castiga.
   Pri acest Sacrament toti au primit ceea ce Eu sunt in Cer. Totul curge pe aceasta cale. Va spun: totul! Atat de mult se poate obtine. Pacatul a pretins totul de la om. Eu vreau sa-i restitui totul. Impreuna cu pacatul originar, orice lucru l-am luat asupra Mea si sufletului i s-a restituit totul.
   Stie omul ce pierde? Nu lasati ca diavolul sa va cucereasca aceasta fortareata! Astfel se pierde totul.
   Nici un preot nu poate cadea daca isi sprijina slujirea pe acest zid.  Nimeni nu va fi adus in fata tribunalului daca se stradueiste sincer. Cum isi lasa cineva casa, asa o si gaseste. Tot ce se intampla si poate sa se intample aici (Sacramentul Spovezii), trece prin trupul Meu spiritual.
   Vor fi generos rasplatiti preotii care se supun acestui sacrificiu (de a spovedi). Prin acest Sacrament ei au devenit impartitori bogati ai harurilor. Sunt cei care daruiesc haruri. Sunt cei ce impart Sangele Meu, pentru a tine in viata trupul spiritual. Pana aici ajunge Sangele Meu!

   ... O, legaturile pacatului sunt stranse! Si cat de des loveste diavolul! Inceputul este repede facut. Deja molima a inceput sa distruga opera Mea. Nu ingaduiti asta! Eu dau forta, pe care omul de la sine nu o are. Nu ingrijiti si ranile mici ale corpului? Tot asa se pastreaza sanatos si sufletul. Sufletul este un bun infinit de mare! A pus Cerul in miscare si a ajuns pana la Tatal.

   ... Rugati-va mult pentru a-L primi pe Spiritul Sfant! Poate indeparta nenorocirea. El este forta sufletelor, care vine de la Mine.
   ... Omul nu poate intelege UMILINTA. Si ea tot de la Mine vine, si poate ridica pana la inaltimi. Lumina (sufletelor) nu poate arde fara ea. Este adanc infipta in Credinta, ca o radacina.
   ... Iubirea este cea mai mare comoara a Mea, de aceea: Nu exista abis pe care Iubirea sa nu-l umple. Iubirea Mea este o putere creatoare nebanuit de mare!
   Un suflet poate mijloci pentru altul. Este libertatea fiilor Lui DUMNEZEU! Lucrati pentru Imparatia Mea, atunci diavolul nu poate actiona si sufletele ii scapa din maini! Il costa mult, adesea totul.

   
O, laudati pe Tatal pentru Inima Mea. Eu v-am daruit-O plina cu toate bogatiile Mele Divine!
   Cat era de arzatoare Inima Mea! Toata numai flacari! Pentru ca locuia in ea DUMNEZEU, ca in Cer. Asa am venit pe pamant, ca o comoara cu totul ascunsa. Totul e cuprins in Inima Mea, tot ce omul pierduse s-a reintors cu ea. Totul este altoit in Sacramente. Mi-am lasat toate bogatiile. Chiar si Inima Mea a ramas cu voi, pentru a fi celebrata (Euharistia) si pentru a pune in Mine inceputul Invierii. Nimic nu-i poate fi rapit omului, pentru ca totul Imi apartine in intregime. Diavolul nu poate captura nimic in atacurile sale. Eu am acoperit totul cu Iubire, pentru a reinnoi cu Ea puterea Mea creatoare. Eu innoiesc toate, repet cu putere aceste cuvinte si le implinesc.
   Fiecare incearca sa scape de propria vina. Cat de sarman este acest popor, nu mai intelege Iubirea Mea si isi creaza un cer propriu, care se darama ca un castel de hartie. Recunoasteti-va vina ca sa poata fi stearsa!
   Nu uitati sa va rugati pentru preoti!
   Dupa Mama Mea, ei sunt cei mai mari mijlocitori de haruri. Nu-i faceti sa piarda curajul din cauza comportamentului vostru!
   Va veni timpul cand veti avea nevoie de aceste randuri. Faceti totul in cinstea Lui DUMNEZEU.
   ... Puritatea este virtutea de baza a Iubirii!
   Puritatea este arma cea mai puternica, un scut protector in fata spiritelor rele. De aceea fiecare trebuie sa se straduiasca sa o dobandeasca. Cu ea se poate respinge orice ispita. Este cea mai mare sursa de ajutor! Voi puteti s-o obtineti de la Mine. Sufletele trebuie sa faca tot ce le sta in putinta sa nu piarda acest scut!
   Daca ar sti sufletele cat de mult uraste diavolul aceasta Virtute! Nu poate patrunde intr-o casa cladita pe ea. Aceasta comoara sta la baza Sacramentului Iertarii. Fiecare poate afla aici vindecarea. Ma atrag sufletele care inteleg valoarea acestui Sacrament.
   Nu exista alt remediu pentru vindecare!
   Fiii Mei, sa aparati aceasta Virtute cand va veni incercarea! S-a raspandit deja mult. Doar Eu pot s-o opresc. Diavolul incearca orice ca sa puna stapanire pe recolta. Incearca sa distruga aceasta Virtute. Permiteti-Mi sa va pun in garda! DUMNEZEU nu poate sa priveasca pasiv la tot ce se intampla. Va duce totul la bun sfarsit. Luptati cu armele Spiritului Sfant, de care dispuneti. Este valabil pentru toti!
   Stiu, multi au bunavointa, aceia care sunt de partea Mea. Iubirea Mea va supravietui oricarui lucru. Este mai rau ca oricand, multe lucruri dse intampla in secret. Lumea este un furnicar de criminali, la orice colt. Ah, daca oamenii ar putea vedea sufletele care adesea sunt pline de venin! Nu-i pot distruge pe cei buni, si ei s-ar pierde. Se aduna doar arme. Duhurile rele nu fug de asta. Armele ii atrag!...

Justine Klotz, mistica ce a primit aceste
revelatii
   Fiii Mei, ramaneti mici! Uniti-va mainile in rugaciune! DUMNEZEU  nu lasa neascultate rugaciunile voastre! In aceasta rugaciune (ACTUL DE IUBIRE) am pus Cuvantul Meu si am recomandat-o, chiar daca voi nu puteti vedea nimic, pentru ca este Spirit din Spiritul Meu.
   Cuvintele Mele sunt inca vii in multe inimi. De aceea lumea nu se poate prabusi. Ridicati-va privirea - se va spune intr-o zi - mantuirea este aproape! Nu este inca timpul sa spunem aceste cuvinte. Sunt incarcate cu toata greutatea Iubirii!
   ...  E nevoie de Incredere la fiecare respiratie! Nu uitati asta niciodata!
   Duhurile rele inca va dau tarcoale. Impotriva intunericului ridic toate panzele Luminii. Priviti la Tatal Care, nu lasa singur pe nimeni din cei care ii cer rugator ajutorul. Asa sa vina Imparatia Sa!
   ... Ispasirea trebuie sa deschida calea unui nou inceput.
   Stabiliti o zi de ispasire, in care fiecare sa poata face ispasire!
   Raspundeti Iubirii Mele!
   Si ACTUL DE IUBIRE este o rugaciune de ispasire."

   (Cu privire la Sacramentul Spovezii, cuvintele ce urmeaza):

   "Fiica Mea, fa-o pentru toti, de fiecare data cand poti! Iti voi arata inca multe lucruri.  Numai aici sufletele vor rezista oricarei intemperii si vor fi ferite de orice risipire. Va fi mereu posibil sa gasesti un preot gata sa spovedeasca. Multi sunt inca condusi de Spiritul Sfant. Multi care inca inteleg valoarea inalta a acestui Sacrament. Daca omul nu se foloseste de el, orice har se atrofiaza!
   Daca ai sti cat sunt de bucuros sa iert! Nu se poate exprima in cuvinte! Daca toti s-ar putea cai de propriile pacate, ar ploua cu flori... Sti ca pocainta este un mare dar? Omul nu si-o poate trezi singur. Este o mare Virtute! Acest har vine de la Spiritul Sfant. El patrunde sufletul intreg cu Lumina Sa... Datorita caintei, omul se inalta cu mult deasupra naturii. Sufletul se ridica intr-un zbor la mare inaltime. Cauta mereu o cainta profunda! Tot trecutul este sters. DUMNEZEU este plin de Indurare pentru fiecare suflet in parte. Eu vreau sa indepartez tot ceea ce Ma separa din cauza celui viclean, a carui rautate nu are margini.
   Totul Imi apartine, fiica Mea, totul! In Sacramentul Penitentei sufletul este mereu daruit Tatalui, nou. Acesta este izvorul unde trebuie botezate din nou sufletele. Nici un om nu-si poate imagina ce se petrece in acest Sacrament.
   O, cum vrea diavolul sa se napusteasca asupra voastra! Niciodata nu s-a mai vazut atata suferinta! Nimeni nu va va putea imprastia! Pana atunci poporul va fi din nou eliberat. Multi se intorc din nou la voi. Diavolul fuge in fata Spiritului Lui DUMNEZEU. Eu va voi intari, asa cum nimeni nu-si imagineaza. Nimeni nu-si poate imagina! Multe lucruri se petrec deja, in secret.
   Vor sa rupa randurile. Insusi diavolul se ocupa de aceasta. Si totusi, nu va fie teama de nimic! EU SUNT CEL DINTAI SI CEL DE PE URMA! Chiar din primul moment vor fi doborati la pamant, asa cum nu au mai fost niciodata. Eu cunosc chipurile false, acum sunt acoperite. Ii vad fata catre fata! Ma voi arata cum M-am aratat si negustorilor din templu. Eu cunosc vasele din lut, sunt vase goale! 
   Ei vorbesc despre Sacramentul Penitentei ca si cum ar fi ceva inutil, in plus! Nimeni nu cunoaste pericolul ce provine din acest comportament. Ii cunosc foarte bine pe dezertori! Nimeni nu se poate ascunde din fata Mea. I-au tarat pe multi dupa ei. Vina lor sta in fata Mea. Lasati-i totusi sa vina! Totul este in fata Mea. Sunt precum mieii, in plina zi. Ei cred ca toti trebuie sa se plece in fata actiunii lor.
   Vai, vai daca Sacramentul nu este pastrat! Cine va va mai putea ierta pacatele? Se va mai gasi un altul?
   Fiica Mea, Imi sangereaza Inima vazand cum este ignorata Iubirea Mea.
   Cat ii uraste diavolul pe oameni! Nu cruta nimic! Totul este nemasurat, fara limite, fara sfarsit!
   De aceea oamenii trebuie sa se ajute unul pe altul, pentru ca doar Iubirea poate invinge."

   (Dupa conferinta unui preot despre spovezile colective - cuvintele care urmeaza):

   "Acesti preoti vor trebui sa dea seama, cu asprime, de cele ce au spus! Ei clatina stalpii de rezistenta. Indiferenta se va raspandi. In curand nimeni nu va mai apela la  Sacramente. Oamenii se vor increde in ei insisi iar vrasmasul va patrunde peste tot.
   Daca unul saruta Crucea, Eu Ma unesc cu el. Conferinta a fost indreptata impotriva Mea, ca sa-Mi sfasie Sufletul. Ma simteam acolo ca intr-o groapa de asasini. Eram inconjurat de dusmani.

   Cum o jigneau pe Mama Mea, in gingasia Ei pentru Fiul! Ea cunoaste Maretia Mea. Eu cunosteam sufletul Ei delicat, pentru celelalte suflete, pentru Mine. Ma vedea prezent in toti si dispretuit profund.
   Tot Sangele Meu s-a varsat catre Tatal, Care a strans fiecare picatura. Era vorba de purificarea sufletelor voastre. Fiecare picatura era pentru Sacramentul Penitentei, pentru ca am reusit sa obtin acest dar de la Tatal.
   Iubirea Mea a fost incoronata in modul  cel mai sublim: DUMNEZEU a sters pacatele din toate timpurile! Cate pacate s-au scufundat in torentul Iubirii Mele! Astfel am venit in intampinarea pacatosilor si am suflat asupra lor, ca sa-L primeasca din nou pe Spiritul Sfant.
   Da, masa este bogata! Tatal va daruieste o asemenea abundenta de haruri prin Spiritul Sfant. Veniti si luati parte la aceste Haruri pe care DUMNEZEU le-a lasat sa se reverse in acest Sacrament. Cum va iese Tatal in intampinare in acest Sacrament! Asa cum Tatal plin de Iubire Induratoare l-a sarutat pe fiul ratacit! Si asa trebuie sa fie mereu! 
   Suflete, si voi preoti, nu pierdeti din vedere aceasta si nici credinta voastra! Asezati-va in genunchi cu UMILINTA! Plecati-va capul in fata Tatalui, pentru ca EL a spus AMIN!
   IN SFARSIT, SARUTATI RANILE MELE, CARE AU VARSAT SANGE PENTRU O VIATA NOUA PE CARE NIMENI ALTUL NU O ARE!
   Cat de greu a fost drumul, cand purtam Crucea pentru voi, ca sa sterg pacatele lumii si sa inving moartea!
   DOAR DUMNEZEU, IN NEMARGINITA SA INDURARE, POATE IUBI ASTFEL."

                             Extrase din "ACTUL DE IUBIRE - Cale sigura pentru reinnoire"
                  Publicatie ingrijita de Comunitatea "AIUTO PER TUTTI" (Ajutor pentru toti)  

     Fascicolele  care contin aceste revelatii, le puteti gasi la Eticheta: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.