luni, 1 aprilie 2013

CARDINALUL BERGOGLIO, DESCHIS PENTRU MEDJUGORJE


 Cardinalul Jorge Mario Bergoglio al Buenos  Aires este noul Papa si si-a luat numele de Francisc. Cu sapte ani in urma, colegul lui argentinian,  Arhiepiscopul  Emilio Ognenovich, a vizitat Medjugorje  si a spus ca atunci cand l-a anuntat pe  Cardinalul Bergoglio, acesta  a fost “foarte fericit” sa auda ca va merge acolo in pelerinaj.

Papa Francisc
   Medjugorje a fost un motiv de bucurie pentru  actualul Papa Francisc, a spus colegul lui, Arhiepiscop din Argentina, in timpul vizitei lui din Mai 2006. 
   Monseniorul Emilio Ognenovich, Arhiepiscop al Mercedes-Lujan (Argentina) (retras), a vizitat Medjugoreje  in perioada 25-31 Mai, 2006, si a spus oficialilor din Medjugorge : 
 “ O sa impart convingerile mele personale cu colegii mei episcopi in Conferinta Episcopilor din Argentina, si, deasemenea, cu cardinalul nostru, Monseniorului  Bergoglio, care a fost foarte bucuros cand i-am spus ca voi veni la Medjugorje.”
Noul Papa va mosteni de la predecesorul lui, Benedict XVI, rezultatele Comisiei Vaticane de experti, care investigheaza Medjugorje pentru o concluzie finala, din martie 2010.  


   Ca Arhiepiscop al Buenos Aires, Papa Francisc a deschis dioceza lui preotilor din Medjugorje si i-a cerut parintelui Jozo Zovko sa-l binecuvinteze. Cu putin inainte sa plece pentru conclavul papal din Roma, a aprobat aranjamentele pentru aparitia publica a vizionarului Ivan Dragicevic, care a atras 10.000 de persoane.

Aparitia publica a vizionarului Ivan Dragicevic
la Luna Park din Buenos Aires, in 6 martie
2013, aprobata de Cardinalul Bergogli
o
   Medjugorje e departe de a fi necunoscut Papei Francisc.
   In recenta scrisoare de stiri a organizatiei Copiii Medjugorjelui, Sora Emmanuel Maillard insumeaza trei ocazii cand noul Papa, ca  Arhiepiscop al Buenos Aires, a aprobat adresari publice a proeminentilor vizitatori din Medjugorje.
   Cea mai recenta aprobare a fost data acum cateva saptamani: 
   “El l-a primit pe Fr. Jozo Zovko (paroh al Medjugorje-lui in primii ani ai aparitiilor) cand era in misiune prin Argentina. Deasemenea, l-a primit pe Fr. Danko (actualul paroh din Medjugorjei) anul trecut, si i-a dat acordul vizionarului Ivan sa impartaseasca marturia sa in Buenos Aires, la inceputul lunii martie.
   Cu putine zile inainte sa plece spre Roma pentru conclav, Cardinalul Jorge Bergoglio a aprobat ca Ivan sa primeasca o aparitie la Luna Park din Buenos Aires,  informeaza Sora Emanuel.
   Ivan a vizitat si Malvinas Microstadium unde au participat 5.500 de persoane, in 4 Martie, la doua zile dupa Luna Park.
 
Parintele Jozo Zovco
 Fr. Jozo Zovko, preot paroh in Medjugorje la momentul cand au inceput aparitile, spune ziarului croat Slobodna Dalmacija,  a petrecut mult timp impreuna cu el, atunci Arhiepiscopul Bergoglio, in timpul vizitei in Argentina, dupa anii 1990.
   “Am petrecut mult timp impreuna si am vorbit despre toate in Buenos Aires. Iar el era interest sa stie. Ne-am rugat  impreuna iar la sfarsit mi-a cerut o binecuvantare. Am atins un om adevarat si bun. El este o buna alegere pentru o Biserica care se imbunatateste si nu exista o persoana mai buna pentru a recladi Biserica. In acest moment, darul Papei  Francisc  pentru Biserica e fructul harului. El indrazneste sa vorbeasca despre esecurile noastre.”,  spune  Fr. Jozo Zovko, aceluiasi ziar.
Papa Francisc daruind flori Sfintei Fecioare
“Papa Francisc a cerut rugaciune, iar prima lui miscare, ca Papa, a fost sa mearga  la Fecioara Maria  cu un buchet de flori. Acesta e un om care ca si Maria in Cana Galileii, vede,  simte si stie unde sa mearga.”
“Noi avem nevoie de asa oameni, care sunt profund inradacinati in rugaciune. El tine un rozariu in mana, si urmeaza Evanghelia. Evanghelia e  cheia care deschide toate usile inchise, iar Papa ne arata calea.” 



Vizionara Mirjana  - Medjugorje: Papa are nevoie de rugaciuni, in greul sau drum
 
Mirjana Dragicevic Soldo
Francisc este Papa de care avem nevoie in momentul prezent, si a fost imediat pus la inima de credinciosi. Dar drumul lui va fi foarte greu, cu foarte multa munca de facut, asa ca are mare nevoie de rugaciune, spune vizionara Mirjana Dragicevic-Soldo. Ea il numeste pe Benedict XVI un om  mare, iar retragerea sa, o lectie.
Vizionara Mirjana Dragicevic-Soldo din Medjugorje  are sperante mari pentru Papa Francisc.  In acelasi timp,  indatorirea lui de Papa  este  foarte dificila si are nevoie de rugaciunile credinciosilor pentru  a izbuti, spune ea pelerinilor, intr-o emisiune  transmisa de statia de TV Italiana TG1, in 25 Martie.
   
“Papa Francisc , care a intrat imediat in inima tuturor, este Papa de care aveam nevoie in momentul prezent. Trebuie sa ne rugam mult pentru el, sa-l ajutam cu rugaciunile noastre pentru  ca drumul lui va fi foarte greu, si va avea prea multe de facut, iar daca noi nu ne rugam pentru el, cine-l va ajuta?”, spune Mirjana.
Vizionara comenteaza decizia Papei Benedict de retragere spunand ca avem o lectie de invatat de la predecesorul Papei Francisc:  ”El e un om mare care ne-a dat tuturor o lectie. Pentru ca e e in varsta si bolnav  nu mai poate da totul Bisericii. Asa ca s-a retras ca un om mare”,  spune Mirjana.
                                                                                      sursa:http://www.medjugorjetoday.tv/

3 comentarii:

  1. Laudat sa fie ISUS si MARIA in vecii vecilor.Amin.
    Vad in aceasta dimineata...asa vrea Mama noastra sa ma umple de aceste bucurii sufletesti spirituale...de diminnata am fost trezita din somn...sa traiesc venirea Mariei pe pamant cu mesaje pentru noi,inima mea ii multumeste mult,mult,si multumesc cat pot de mult si in locul celor ce nu multumesc si nu o cunosc si nu o iubesc.Grupul de pelerini din Medjugorje mi-au trimis mesaj la 5,45...caci pleaca spre Crucea albastra...si uite scumpa mea eu dormeam...dar Ingerii vin prin somnul nostru spre noi asa frumos ...
    Tot in aceasta dimineata a mai sosit un prieten din Medjugorje...ma umplut toata si pe mine de acea pace interioara si minunatiile minunate de acolo...a urcat descult Muntele...
    Daniela eu plang...draga mea...
    sunt bucurii mici ale inimii mele pe care le impart si cu voi...dragele mele.
    A sosit si Mesajul de azi ...in care ne vorbeste cu atata Iubire sa ducem cuvantul Fiului lui Dumnezeu mai departe si la cei ce nu-l cunosc inca.
    Multumesc,Doamne ,pentru absolut totul ce trimiti spre noi!
    Va imbratisez dragele mele cu multa iubire,multa!!!
    Dumnezeu sa va inbrace in Iubirea Sa Sfanta pentru totdeauna!
    Slava Tie Doamne,Slava Tie,pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am revenit...pacat ca nu pot sa-ti spun frumoasele fotografii de azi facaute la un lac,am mers sa dam de mancare la pasari...rate,gaste,lebede,porumbei,pescarusi...
    da uite amm frumosul Mesaj de la Mama noastra...intr-o Euforie de Iubire am trait tot azi..
    Multumesc Isuse,Maria ...Va iubesc!
    Azi se imPlinesc 8 ani de la plecarea spre Cer a Sfantului Parinte Papa Ioan Paul al II -lea,am aprins lumanare de la Nusfalau..
    Mesajul Sfintei Fecioare Maria din 2 aprilie 2013, Medjugorje.
    Dragi copilaşi, vã invit sã fiţi uniţi în spirit cu Fiul meu pentru a fi un sigur trup. Vã invit ca, prin intermediul rugãciuni şi a Sfintei Liturghi, când Fiul meu se uneşte cu voi într-un mod special, sã încercaţi sã fiţi ca El. Astfel încânt, ca şi El, sã fiţi mereu gata sã îndepliniţi voinţa lui Dumnezeu, şi sã nu cereţi sã se îndeplineascã dorinţa voastrã. Copiii mei, pentru cã, prin voinţa lui Dumnezeu sunteţi şi existaţi, dar fãrã voia lui Dumnezeu, nu sunteţi nimic. Eu, ca Mama, vã cer sã vorbiţi despre slava lui Dumnezeu prin viaţa voastrã, pentru cã în acest fel vã veţi glorifica pe voi înşivã, dupã voia lui Dumnezeu. Arãtaţi tuturor umilinţa și iubirea față de aproapele. Prin această umilinţã, Fiul meu a salvat și a deschis calea spre Tatăl Ceresc. Vã rog să deschideţi drumul spre Tatăl Ceresc pentru toți aceia care nu l-au cunoscut și nu şi-au deschis inima în fața iubirii Lui. Prin viața voastrã deschideţi calea pentru toți aceia care sunt încă rătăciţi în căutarea adevărului. Copiii mei, fiţi Apostolii mei care nu au trăit în zadar. Nu uitați că veţi veni în fața Tatălui Ceresc și o să-I vorbeasc despre voi. Fiţi pregãtiţi! Din nou vă avertizez, rugați-vă pentru cei pe care Fiul meu i-a chemat, a binecuvântat mâinile lor și vi i-a dat vouã. Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă pentru păstori voştri. Vã mulțumesc.
    Va iubesc dragele mele!
    Va imbratisez mult,mult...pe la 0ra 2,3o am vorbit la Medjugorje...va transmit acea Iubire si simntire de Iubire din inima mea...PRIMITI-O...Pace si Bine!
    Laudat sa fie Isus si Maria!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Silvia. Iti multumesc. Regina Pacii a facut ca, de aceasta data, mesajul Ei sa-l aflu de la tine.
    Iar tu nu te-ai multumit sa-mi trimiti doar mesajul, ci mi-ai trimis impreuna cu iubirea Sfintei noastre Mame, si iubirea ta care stiu, da, stiu, ca este din toata inima ta, asa o simt eu.
    Medjugorje... pentru mine este torta care imi lumineaza calea in intunericul lumii. Nu am fost decat de doua ori acolo, desi as fi vrut de mult mai multe ori sa merg..., dar m-am bucurat si ma bucur ca am reusit, caci foarte, foarte mult mi-am dorit!
    Cand sunt intr-o dilema, rascruce, neliniste, suferinta... si alte obstacole care se aseaza in calea sarmanului meu suflet, ma revad acolo, imi amintesc acea pace pe care am avut-o acolo, acea bucurie spirituala, acea iubire care nu mai incapea in mine - asa era de mare, si atunci primesc puterea de a depasi obstacolele. Medjugorje, ca miscare spirituala, a ramas in sufletul si inima mea ca un nuntremant pentru vremuri grele, vremuri de seceta si ispite... Ii multumesc Maicutei din Cer, ii multumesc pentru acest dar!
    Cand parintele paroh Danko (si nu numai) ne spunea ca cei ce au venit la Medjugorje (chiar daca nu au venit neaparat cu intentii spirituale), au fost chemati de Sfanta Fecioara, ca fiecare persoana care a calcat acel pamant, a fost invitat de Ea, atunci cand am auzit acele cuvinte, am avut asa o emotie aparte, puternica, greu de descris... Sfanta Fecioara m-a invitat..., m-am bucurat, dar aproape ca mi-a fost teama sa cred ca as putea sa am o cat de mica importanta in ochii Mamei Ceresti... Doamne, cat este de buna, de tandra, de gingasa, si, cat ne iubeste...!!
    (Si eu am urcat desculta pe Calea Crucii, aproape toti faceau astfel).

    Te imbratisez, draga Silvia. Sfanta Fecioara sa ne ocroteasca, sa ne indrume si sa ne "predea teferi" Fiului Ei scump, Isus!

    Laudat sa fie Isus si Sfanta Fecioara!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.