joi, 7 martie 2013

URGENTA CONSFINTIRILOR

De Christian Parmantier



   Deja de multa vreme, Cerul cere consfintiri speciale, fie personale, fie familiale sau comunitare, parohiale, diecezane sau nationale...
   Nu este ceva nou!  La Paray le Monial, prin Maria - Margareta Alacoque, Isus ii cere regelui Frantei sa consfinteasca natiunea sa, atunci in apogeu, Sfintei Sale Inimi. Unii spun ca declinul tarii a inceput cand nu s-a raspuns acestei invitatii a Cerului.
   La Fatima, Sfanta Fecioara a cerut o consfintire personala la Inima Neprihanita si o consfintire speciala a Rusiei, facuta de Biserica.
   La Kerizinen, o cerere de consfintire la cele doua Inimi unite... La Medjugorje... La San Martino di Schio... La Manduria... La Escorial si, la fel, in Burkina.
   De asemenea, in mesajele lor profetice, Maica Sfanta si Isus cer si recomanda, chiar ne implora, sa facem aceste consfintiri. 
   Dupa atatia ani de chemari, de rechemari, care este situatia cu noi?
   Fericitul Ioan Paul II a raspuns la nivelul sau, cererilor Cerului. Dar noi? Parohiile noastre? Bisericile noastre locale? Pentru natiunile noastre, ce bilant putem face? Caci, intr-adevar, consfintirea nu este de ajuns sa fie o rugaciune doar recitata, ea trebuie sa fie transpusa in intreaga viata, prin acte tangibile si concrete.


SA CONTAM PE NOI, SAU SA CONTAM PE ISUS CU MARIA?

   Unde ne plasam noi in marea batalie actuala dintre Femeie si Balaur (Ap.12)?  Nu este oare Maria mai puternica decat o intreaga armata in stare de lupta? Nu este Ea Mama Bisericii, Sfanta Fecioara Grabnic Ajutatoare? Nu este Ea "Femeia" care trebuie sa zdrobeasca capul Balaurului (Gn 3, 15)? Pentru ca Ea ne asigura de ocrotirea "Mantiei Mariei" in care noi ne-am pus toata credinta - increderea noastra, consfintirea este o arma privilegiata, un scut care stinge toate sagetile aprinse ale celui Rau (Ef 6, 16) si poate pazi sufletul nostru in pace si liniste. Si nu numai sufletul nostru, ci si familia noastra, parohia noastra, dieceza noastra, tara noastra, pamantul intreg!
   "Eu le asigur ocrotire acelora care Mi se vor consfinti Mie, Inimii Mele de Mama..." 
( Schio, 2.06.86)
   "Veti avea ajutorul Meu in masura in care va veti increde in Mine..." (Schio, 18.12.88)
    Vazand ca "s-au intaratat neamurile si popoarele au cugetat desertaciuni, s-au ridicat imparatii pamantului si capeteniile s-au adunat impreuna impotriva Lui Dumnezeu si a unsului Sau, zicand: Sa rupem legaturile lor si sa lepadam de la noi jugul lor" (Ps 2, 1-3), mai este inca nevoie de cateva consfintiri!
   Consfintirea este necesara la toate nivelele, pentru a fi protejati de ispitele si de abuzurile celui Rau si ale colaboratorilor sai, precum si de reactia violenta a elementelor naturale. Toate aceste legi care se opun obiectiv legii naturale, decalogului: respingerea Lui Dumnezeu, legalizarea divortului, a avortului, a homosexualitatii, a concubinajului, a manipularii continue a vietii: cultura mortii. Toate aceste legi sociale ale majoritatii tarilor nu sunt oare o razvratire deschisa contra Legii Lui Dumnezeu?

CE CONTINE O BUNA "ACOPERIRE SPIRITUALA"?

    - Consfintirea personala, pentru ca este vorba de a reveni la Dumnezeu, din toata inima noastra,  de a ne parasi idolii si de a alege astazi Viata.

   - Consfintirea fiecarei familii, pentru a insufleti celula de baza a Bisericii si a societatii in fata coruptiei si a decaderii (care face ravagii) pentru ca sotii sa ramana uniti, copiii sa fie primiti, si sa infloreasca diferitele vocatii.

   - Consfintirea Bisericii locale, pentru o trezire si o insufletire a credintei, o reinnoire in parohii si in diferitele miscari, o reinnoire a clerului.

Christian Parmantier
   - Consfintirea Bisericii fiecarei natiuni, pentru a regasi si a reda tarii o coeziune si o unitate interioara care nu se poate face decat respectand legile Lui Dumnezeu.

   - Consfintirea fiecarei natiuni prin autoritatile legitime, deoarece Cristos este Rege, pentru ca ne cere sa pregatim intoarcerea Sa si Imparatia Sa de pace, si pentru ca este unicul si adevaratul sens al istoriei. "Caci El trebuie sa imparateasca pana ce va pune pe toti vrasmasii Sai sub picioarele Sale."
   Sfantul Louis-Maria Grignion de Montfort, in "Secretul Mariei si Tratatul Adevaratei Devotiuni", a dat motivele pastorale si teologice ale consfintirii prin Maria. Dar astazi, mai mult ca oricand, se adauga si ratiuni geo-politice.
   Consfintirea este o protectie, un refugiu si un adapost pentru a ne apara mai bine de fortele Raului hotarate sa nimiceasca spiritual si material persoanele, familiile, natiunile. Pentru a trai in pace, nu de un "scut nuclear", nici de un "scut spatial" avem noi nevoie, ci de un scut al consfintirii, caci batalia este spirituala (Ef 6, 10-20).
   Cel care a ales sa fie de partea "Femeii", duce lupta prin consfintirea sa. El face cunoscut celorlalti, "Secretul Mariei", "Adevarata Devotiune la Fecioara Maria".

                                                            ("Stella Maris" nr.383 - "Regina Pacis" nr.247)



RUGACIUNE DE CONSFINTIRE LA INIMA LUI ISUS

    "Inima vrednica de inchinare a preaiubitului meu Isus, tronul tuturor virtutilor, izvor nesecat al tuturor harurilor, ce ai aflat in mine ca sa ma iubesti cu o iubire asa mare, pe cand inima mea, patata de multe greseli, nu mai avea pentru Tine decat nepasare si raceala? O, Isuse, dovezile marinimoase ce mi le-ai dat despre iubirea Ta, intr-un timp in  care nu te iubeam, ma fac sa nadajduiesc ca vei primi dovezile iubirii mele.
   Primeste, asadar, preaiubite Mantuitor, dorinta ce o am de a ma consfinti cu totul spre cinstea si slava Inimii Tale Dumnezeiesti; primeste darul ce-Ti fac din toata fiinta mea. Iti consfintesc persoana mea, viata mea, faptele, necazurile si suferintele mele, voind sa fiu pentru viitor numai o jertfa consfintita spre slava Ta si, de-Ti va placea, nimicita  de flacara iubirii Tale. Iti jertfesc, deci, Doamne, Dumnezeul meu, inima mea cu toate miscarile ei, si nu doresc altceva decat ca ele sa fie desavarsit potrivite cu miscarile Inimii Tale, in tot timpul vietii mele.
   Ia-ma acum, o, Doamne, cu totul in stapanirea Inimii Tale. O, Mantuitorul meu preaiubit, cat de mare este milostivirea Ta pentru mine! Dumnezeul meu, cine sunt eu ca sa binevoiesti a primi jertfa inimii mele? De acum inainte, aceasta inima va fii cu totul a Ta si fapturile nu vor mai avea nici o parte din ea.
   Fii, o, iubite Isuse, de acum inainte, Parintele meu, Stapanul meu, Totul meu; numai pentru Tine vreau sa traiesc. Primeste, Te rog, jertfa ce iti face Inimii Tale cel mai nerecunoscator dintre toti oamenii, pentru a indrepta raul ce n-a incetat sa-Ti faca pana acum, ce Ti-a provocat si-Ti provoaca atata durere.
   Stiu ca nu-Ti dau mult, insa toate cate le am Ti le dau; si jertfindu-Ti aceasta inima, Ti-o daruiesc pentru a n-o mai avea inapoi.
   Invata-ma, o, preaiubite Isuse, sa uit cu totul de mine, caci aceasta este singura cale ce duce la Inima Ta preadulce. Fiindca de acum inainte vreau sa fac toate numai pentru Tine, fa, o , Isuse, ca toate faptele mele sa fie vrednice de Tine. Invata-ma sa ajung la Iubirea Ta desavarsita. Insa, mai inainte de toate, da-mi Iubirea Ta inflacarata si generoasa. Da-mi o smerenie adanca, fara de care nu-ti pot placea. Implineste cu desavarsire voia Ta cu mine, atat aici, pe pamant, cat si dincolo, in viata cea vesnica. Amin. "  ("Carte de rugaciuni" Ed. Serafica)

RUGACIUNE DE CONSFINTIRE LA SFANTA FECIOARA MARIA:
http://dinimaginatie.blogspot.ro/2013/03/sfantul-louis-maria-grignion-de.html

     Va pot sugera  rugaciunea mea personala, zilnica. Este scurta si cuprinzatoare. Ma simt foarte bine rostind aceasta rugaciue, ea ma apropie mult de semenii mei:

  "Inimi unite ale Lui Isus si Maria, va consfintesc si va incredintez toate sufletele, in mod deosebit ale membrilor familie mele si familiilor rudelor mele; va consfintesc si va incredintez sufletele Papei, cardinalilor, episcopilor, preotilor si ale tuturor persoanelor consacrate; va consfintesc si va incredintez sufletele vecinilor, cunostintelor, prietenilor, binefacatorilor si dusmanilor mei ; va consfintesc si va incredintez sufletele cele mai abandonate si parasite - pentru care nimeni nu se roaga; va consfintesc si va incredintez sufletele pacatosilor celor mai inrobiti care nu mai au putere sa se ridice; va consfintesc si va incredintez sufletele finilor de botez si cununie; va consfintesc si va incredintez toate problemele mele de fiecare zi; va consfintesc si va incredintez vointa mea, viata si moartea mea. Va consfintesc si va incredintez... ( aici, insiruire de persoane, probleme, boli, preocupari etc.)

10 comentarii:

  1. Laudati sa fie Isus si dulcea Sa Mama!

    Multumesc, draga Daniela, ca impartasesti cu prietenii virtuali gandurile si rugaciunile inimii tale.
    Sa-L laudam si sa-L binecuvantam pe Domnul pentru ca este Bun, Milostiv si Indelung-Rabdator... pentru ca ne iubeste pe toti.
    Atat de multi oameni nu se roaga, atat de multi s-au indepartat de El, atat de multi Il resping, atat de multi se lasa inselati de cei care se cred puternici si-si fac sperante desarte...atat de multi Il ofenseaza. Ar fi cumplit daca Domnul ne-ar lasa prada idolilor nostri, caci atat de des ne lasam ispititi si cadem...
    Sa-L ascultam pe Domnul. Sa fim in rugaciune permanenta pentru toti si in trezvie.
    Iti doresc si eu o primavara in bucuria credintei, a sperantei si a iubirii cu Maria, in Maria.

    Te imbratisez cu drag,
    Camelia

    Lăudaţi-l pe Domnul, toate neamurile, preamăriţi-l, toate popoarele.
    Căci mare este îndurarea lui asupra noastră şi adevărul Domnului rămâne întotdeauna. Aleluia. - Psalmul 117 (116)
    Lăudaţi-l pe Domnul, pentru că este bun: veşnică este îndurarea lui!
    Mai bine este să-ţi cauţi adăpost la Domnul, decât sã te încrezi în oameni.
    Mai bine este să-ţi cauţi adăpost la Domnul, decât să te încrezi în cei puternici.- Psalmul 118(117):1,8-9
    http://www.bibliacatolica.ro/Psalmi.php

    Slavă lui Dumnezeu Celui Preaînalt; fie Numele Lui binecuvîntat!
    O, Isuse al Meu care, în Bunăvoirea ta, Ţi-ai întors Faţa Ta către noi, fii binecuvîntat!
    Fii binecuvîntat, Doamne Atotmilostiv, a Ta este toată Mărirea, Puterea şi Splendoarea, a Ta este Stăpînirea şi Tu eşti Ocârmuitorul a toţi şi a toate şi deasupra tuturor, şi prin Tine şi de la Tine se va coborî Unitatea ca fulgerul, pentru a cinsti şi slăvi Trupul Tău. Amin.
    O, Preasfântă Inimă a lui Isus, învaţă-ne căile Tale; Preasfântă Inimă a lui Isus, îndrumă-ne pe Calea Integrităţii; Fereşte-ne de cel rău şi nu ne lăsa voii lui; Preasfântă Inimă a lui Isus, Fii Stînca ce ne adăposteşte, pentru că Tu eşti Refugiul nostru; Hotărăşte ca Iubirea şi Pacea Ta să ne conducă şi să ne păzească. Amin.

    Pag. 116-118 19. 01. 90
    –Pacea fie cu tine. Meditează asupra tainei Prezenţei Mele. O, Vassula, sunt atîtea tentaţii în lume, încît sufletele nu-şi pot permite să fie adormite nici măcar o secundă. Ei ar trebui să fie în rugăciune permanentă şi în trezvie. Aceste ispite răsar aproape din nimic. Capcanele pe care satana le întinde sunt atît de ingenios deghizate că sufletele cad numaidecît în ele, fără să-şi dea seama nici măcar un pic că, de fapt, au căzut. Dar dacă sufletele M-ar asculta şi s-ar ruga mai des şi ar simţi Prezenţa Mea mai des, vorbindu-Mi Mie ca însoţitor al lor, sau rugîndu-se Mie ca Tatălui lor, atunci ar deveni mai conştiente de aceste curse. Rugăciunea continuă îl ţine pe diavol departe şi apropie sufletul de Mine. Vino fiică, laudă-Mă fiică, din cînd în cînd; aceasta Mă slăveşte şi Îmi place.
    Spune aşa: „Slavă lui Dumnezeu Celui Preaînalt; fie Numele Lui binecuvîntat!“ Numai aceste cuvinte de le spui, şi Eu sunt slăvit; apoi, spune aceste cuvinte: „Iisuse al Meu care, în Bunăvoirea ta, Ţi-ai întors Faţa Ta către mine, fii binecuvîntat!“
    Vino, aceste fraze Îmi sunt Mie pe plac; noi?
    –Da, Doamne.
    –Noi?
    –Da, Sfîntă Maică.
    –Tu eşti floarea Mea.

    (Adevărata Viaţă în Dumnezeu, vol. 3, 25. 05. 89 , 17. 01. 90, 19. 01. 90)
    http://www.tlig.org/ro/romsg/TLIG-ROVol.3.pdf

    RăspundețiȘtergere
  2. Părintele Arsenie Boca:
    “Mai mare este omul în genunchi decât în picioare.
    ...în războiul văzut se luptă ostaşii pentru împărat, iar în războiul nevăzut se luptă Împăratul pentru ostaşi”. Şi mai spunea că la cine are răbdare, cad toate pe rând până omul scapă de necazuri. Când dai de necazuri singura soluţie e să te rogi şi să ai răbdare.
    Sfântul Apostol Pavel spune: “Noi suntem împreună lucrători cu Dumnezeu” (I Corinteni 3, 9)
    http://www.scribd.com/doc/92582621/Mai-mare-este-omul-in-genunchi-decat-in-picioare-Arsenie-Boca-1

    Providenţa Divină

    „...Astăzi, când se pare că trăim zile apocaliptice, când spirite infernale, duhuri malefice, invadează multe suflete cu gânduri satanice, deturnându-le de la normalitate şi convieţuire creştinească; când multe relaţii interumane sunt dominate de egoism feroce, de ură şi de necinste, când non-valorile dictează o nouă ordine care duce spre o societate infernală, este bine să implorăm protecţia divină asupra celor din jurul nostru, asupra
    persoanelor, a lucrurilor şi a locurilor în care trăim. Făcând semnul Crucii şi stropind cu apă sfinţită de la Bobotează, să rostim cu credinţă:
    În numele lui Iisus, al Mariei şi al lui Iosif vă poruncesc vouă, spirite infernale, îndepărtaţi-vă de la noi şi de la acest loc şi să nu mai cutezaţi a vă întoarce şi a ne ispiti şi a ne face pagubă.
    Iisuse, Marie, Iosife! (de trei ori).
    Sfinte Mihaile, luptă pentru noi! Sfinţilor îngeri păzitori, apăraţi-ne de toate cursele duşmanului răutăcios!
    Binecuvântarea Tatălui, iubirea Fiului şi puterea Sfântului Spirit; protecţia maternă a Mariei, regina cerului, puterea de tată a sfântului Iosif, asistenţa sfinţilor Îngeri şi mijlocirea tuturor Sfinţilor – să fie cu noi şi să ne însoţească pretutindeni şi totdeauna!Amin.”
    Mănăstirea Prislop, 21 noiembrie 2012
    Pr. Vasile-Romul Pop

    “Flori de crin”, nr. 4(45) dec. 2012, pag.3-4
    http://www.egco.ro/media/downloads/132.pdf

    „…Maica Pelaghia explica importanţa şi folosul practic al citirii unor psalmi şi rugăciuni, deosebit de necesare în vremurile noastre, vremuri de pe urmă.
    Foarte puternică este rugăciunea alcătuită numai din cinci cuvinte: „Căci cu noi este Dumnezeu!”. În ea este tăria credinţei, toată nădejdea noastră către Dumnezeu şi bucuria duhovnicească a credincioşilor conştienţi că înlăuntrul lor este Dumnezeu- Emanuel.”
    http://parintelemarius.blogspot.ro/2011/07/maica-pelaghia-sfaturi-despre-rugaciune.htm

    ”...Intelegeti, neamuri si va plecati
    Caci cu noi este Dumnezeu!”

    http://fiudetina.wordpress.com/2009/03/04/cu-noi-este-dumnezeu/

    RăspundețiȘtergere
  3. "Aceste ispite răsar aproape din nimic. Capcanele pe care satana le întinde sunt atît de ingenios deghizate că sufletele cad numaidecît în ele, fără să-şi dea seama nici măcar un pic că, de fapt, au căzut."

    Acesta este un adevar atat de mare! Este oare prea mare ca sa il vedem? Imi amintesc cum, cu multi ani in urma, ii spuneam unui preot, caci eram in mijlocul onor ispite si simteam prezenta "vicleanului" in ele, ca satana este subtil si perfid si ca nici nu-ti dai seama cand, si in ce mod apare cu influentele lui cu tot. Iar el mi-a raspuns ca atunci cand "detectezi" influenta lui, este de ajuns sa-i spui in fata ca stii ca el este, si a si plecat. Cand este descoperit, el fuge.
    In general, oamenii cand sunt ispititi, cred ca pacatuiesc, iar atunci suferinta lor se exacerbeaza. Dar mie mi-a explicat acest preot, ca ispita nu este un pacat si cu atat mai mult cand te lupti cu ea poti sa obtii din aceasta lupta mari virtuti. De atunci, de cand mi-a explicat aceste lucruri, de cate ori simt o ispita, il recunosc pe tatal ispitelor in ele si-i spun ca, de vreme ce mi-am dat seama despre cine este vorba, nu mai are rost sa-si piarda vremea cu mine... si sa stii ca functioneaza aceasta metoda... Este adevarat ca uneori luptele spirituale, luptele cu ispitele sunt foarte grele, istovitoarea de-a dreptul, dar si atunci trebuie numaidecat sa-i spunem aceluia care nu ne lasa in tihna sufletului, ca i-am depistat prezenta si nu numai atat, CI CHIAR CA VOM OFERI ACEA ISPITA, DOMNULUI pentru ca El s-o foloseasca spre a scoate bine, iar atunci cel rau chiar fuge, pentru ca isi da seama nu numai ca nu poate sa faca dintr-un bine, un mare rau, ci chiar ca din raul pe care el vrea sa-l faca, Dumnezeu scoate un bine mai mare decat binele care era la inceput...

    Psalmii... uite cum, Domnul mi-a dat sa inteleg - prin tine - cat este de utila lectura lor, si asta nu intamplator, ci, in conditiile in care la ora de rugaciune in familie, printre alte rugaciuni (dintre care nu poate lipsi Rzariul!), facem lectura a zece psalmi pe zi, si asta poate ca de vreo 8-9 ani. Ma bucur ca mi-ai scris despre importanta acestei lecturi. Cat despre felul cum lectura a 150 de psalmi pe zi - timp de trei zile, a salvat o viata scumpa in familia mea... este o alta frumoasa poveste...

    Ma bucur de cele ce primesc de la tine, ma luminez si ma inveselesc in spirit, lecturand.
    Micul rozariu pe care mi l-ai propus, merge inainte...

    Te imbratisez cu mult, mult drag.

    Laudat sa fie Isus si Sfanta Fecioara!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc, draga mea Daniela. Multe minuni face Tatal Ceresc pentru copiii Sai si mai ales pentru cei care-L iubesc si-L duc celor care nu-L cunosc!
    Am o rugaminte. Sa propui o rugaciune/pslam pe care s-o spunem lunea pentru sufletele martirilor neamului nostru. Sunt atat de multi si, probabil ca acum sunt atat de tristi, cand ne privesc si vad cum cade neamul pentru care au luptat pana la ultima picatura de sange.
    Si eu te imbratisez cu mult, mult drag.
    Laudati sa fie Isus si dulcea Sa Mama.

    PS. Trebuie sa sporim rugaciunea caci dusmanii ne inconjoara.

    “TESTAMENTUL Grupului Carpatin-Făgărăşan, condus de Ion Gavrilă Ogoranu: Exişti în măsura în care iubeşti; şi te înalţi în măsura în care te jertfeşti
    ...Pe potecile munţilor, acest grup de tineri n-a purtat numai arme. Alături de onoarea, mândria şi conştiinţa libertăţii neamului nostru, alături de durerea ceasului de faţă, în inima şi creierul nostru, am purtat ca o povară scumpă: visuri, doruri şi gânduri pentru vremile ce vor să vie. Visuri, doruri şi gânduri, izvorâte şi călite în dragoste pentru neamul nostru.
    Şi aşa am înţeles noi, neamul nostru: o dâră de foc sfânt, pierdută în negura vremurilor, în care din loc în loc strălucesc sori şi luceferi, într-o ploaie de stele, şi care izvorăşte din hăul trecutului, de dincolo de vremea dacilor nemuritori. Iar înaintea noastră, în continuarea dârei de foc, printre crestele de brazi, vedem aceeaşi dâră de lumină, din ce în ce mai puternică, terminată în visul nostru la picioarele Domnului Hristos în Ziua cea Mare.
    Şi-n această dâră de foc, din urma şi dinaintea noastră, noi, câţiva fii ai acestui neam, pe care destinul ne-a adunat pe aceste creste, ne aducem aportul nostru de foc, candela iubirii noastre de neam, jertfa noastră. ...”
    http://roncea.ro/2009/07/04/testamentul-grupului-carpatin-fagarasan-condus-de-ion-gavrila-ogoranu-existi-in-masura-in-care-iubesti-si-te-inalti-in-masura-in-care-te-jertfesti/

    Sfintii Inchisorilor (I) - Un reportaj In premiera Antena 3
    http://www.dailymotion.com/video/xxyghl_sfintii-inchisorilor-i-un-reportaj-in-premiera-antena-3_shortfilms#.UT27CTff3XQ

    Sfintii Inchisorilor (II) - Un reportaj In premiera Antena 3
    http://www.dailymotion.com/video/xy3caa_in-avan-premiera-sfintii-inchisorilor-partea-a-ii-a_news#.UT25Qzff3XR
    Sfintii Inchisorilor – Un video-reportaj “In premiera”. Felicitari autorilor!
    http://roncea.ro/2013/03/04/sfintii-inchisorilor-un-video-reportaj-in-premiera-felicitari-autorilor/

    “Autonomia secuilor, cerută în Europa şi SUA”
    http://ro.stiri.yahoo.com/autonomia-secuilor-cerut%C4%83-%C3%AEn-europa-%C8%99i-sua-070000072.html
    “Scandalul steagurilor conflict unguri – români, tinutul secuiesc, anexarea Ardealului la Ungaria, ocupatia Ungariei, istorie si planuri la nivel european “
    http://ceicunoi.wordpress.com/2013/03/08/scandalul-steagurilor-conflict-unguri-romani-tinutul-secuiesc-anexarea-ardealului-la-ungaria-ocupatia-ungariei-istorie-si-planuri-la-nivel-european-pol111/

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea Camelia, m-am gandit la propunerea ta. Imi este destul de greu sa hotarasc asupra unui psalm, dar m-am gandit la un psalm care face parte din grupul psalmilor de cerere colectiva, si m-am oprit asupra psalmului 79. Daca tu crezi ca ar fi mai potrivit altul, eu sunt de acord caci este importanta comuniunea de rugaciune si intentia, mai mult decat psalmul in sine.
    Vom incepe lectura acestui psalm, sau cel pe care vrei tu sa-l propui, incepand de luni - 18.03.2013.

    Te imbratisaez cu mult drag.

    Laudat sa fie Isus si Sfanta Fecioara!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc frumos, draga mea prietena Daniela. Ai ales cu intelepciune si pricepere psalmul. Incepem de luni. Domnul sa ne ajute sa cucerim cerurile. As vrea sa mai impartasesc cate ceva cu tine.
    Te imbratisez cu mult drag.
    Domnul sa te binecuvanteze si sa te pazeasca.

    Laudati sa fie Isus si preaiubita Sa Mama.


    “Dumnezeu seceră şi unde n-a semănat: înseamnă că trebuie să dăm de la noi, să ne străduim, să dăm cu împrumut, să luăm iniţiative. Atitudinea de: parcă ce rău am făcut eu! eu n-am făcut rău nimănui! fac şi eu ce pot! dacă nu pot mai mult! este – vorba lor – o atitudine de gură-cască, se află în contradicţie cu parabola talanţilor şi vădeşte că n-am înţeles cât de grav e păcatul de lenevire şi cât de concret consideră Dumnezeu îndemnul: cerurile se cuceresc.” “Jurnalul fericirii”, Nicolae Steinhardt
    http://www.mostwantedblog.org/2012/10/04/jurnalul-fericirii-nicolae-steinhardt/
    http://www.ceruldinnoi.ro/pages/Nicolae%20Steinhardt%20-%20Jurnalul%20Fericirii.htm

    D.C. Dulcan: În spatele tuturor lucrurilor e Dumnezeu
    http://www.formula-as.ro/2013/1053/lumea-romaneasca-24/d-c-dulcan-in-spatele-tuturor-lucrurilor-e-dumnezeu-15989

    RăspundețiȘtergere
  7. 16 ianuarie 2013, Concertul
    Cand luminile din incapere s-au stins si concertul era pe cale sa inceapa, mama s-a intors la locul ei si a descoperit ca fiul sau disparuse.
    Dintr-o data, cortinele au fost date la o parte si lumina reflectoarelor a poposit pe impresionantul pian Steinway de pe scena. Ingrozita, mama vazu cã baietelul ei se asezase la claviatura, apasand pe clape si alegand cu grija notele cantecelului„Twinkle,Twinkle Little Star".In acea clipa, marele maestru pianist si-a facut intrarea în scena, a mers repede la pian si i-a soptit baiatului la ureche:
    „Nu te opri.
    Continua sa canti".
    Apoi, aplecandu-se, Paderewski si-a întins mana stanga si a inceput sa completeze melodia, adaugand partea de bas. Dupa putin timp, si-a intins si mana dreapta, de cealalta parte a baiatului si a adaugat un acompaniament cursiv. Impreuna, batranul maestru si tanarul ucenic au transformat o situatie ce s-ar fi putut dovedi a fi dezastruoasa, intr-o experienta extraordinar de creativa.Cei din public au fost atat de fascinati, incat nu si-au putut aminti ce a mai cantat marele maestru dupa aceea.Si-au amintit doar de piesa clasica:Twinkle, Twinkle Little Star".
    Poate ca asa stau lucrurile si cu Dumnezeu.
    Ceea ce poti realiza doar de unul singur este putin probabil ceva demn de a fi retinut.Ne dam silinta sa fim cat mai buni, dar rezultatele nu sunt întotdeauna o muzica frumoasa si armonioasa. Cu toate acestea, cu ajutorul Maestrului, lucrarea vietii noastre poate fi cu adevarat frumoasa. Data viitoare cand îti propui sa faci lucruri mãrete, asculta cu atentie. S-ar putea sa auzi vocea Maestrului, cum îti sopteste la ureche:
    „Nu te opri.
    Continuã sã cânti".Fie sa-i simti bratele în jurul tãu si cum te ajuta sa-ti transformi micile încercari în adevarate capodopere.Tine minte, Dumnezeu nu ii cheama pe cei pregatiti, ci mai degraba, ii pregateste pe cei „chemati".
    Viata se masoara mai exact prin vietile pe care le atingi, si nu prin lucrurile pe care le dobandesti. Asadar, trimite mai departe acest gand pentru a atinge si tu viata cuiva.
    Fie ca Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa fie mereu alaturi de tine!
    ......si tine minte: „Nu te opri.
    Continua sa canti".

    http://maiexistaosansa.blogspot.ro/search/label/Istorioare

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu te opri!! O incurajare.
    Mi-am amintit un pasaj din Maria Valtorta in care Isus spunea: "... le vorbesc acelora care prin jertfa lor pregatesc caile Domnului si evanghelizeaza, nu prin alt mijloc, CI PRIN SFINTENIA VIETII LOR..."
    Vezi Camelia, de la asta nu trebuie sub nici un chip sa ne oprim; aici as spune eu: nu te opri!! Nu te opri suflete de la lucrarea propriei tale sfintiri! Trebuie sa incepem cu ceea ce este mai greu, caci cele usoare se rezolva aproape de la sine, fara lupta.
    Cat imi este de usor mie sa scriu o postare care poate ajunge la cateva suflete, dar cat este de greu sa ma lupt, clipa de clipa, pentru a placea Domnului. Caci pe El nu il conving cu un articol, El nu citeste pe blog, El in inima citeste...
    Sa facem cate un pas, chiar marunt si schiopatat, pentru sfintirea sufletelor proprii, caci doar asa ii putem ajuta si pe altii, cu adevarat; sa-i incredintam Domnului neputinta noastra de a ne schimba in bine, caci daca dorinta exista si este cu adevarat sincera, Domnul face restul, adica, face totul.

    O sa ne rugam impreuna psalmul 79, lunea, si micul Rozariu pe care l-ai propus tu, pe cat posibil, sa-l recitam zilnic.

    Te imbratisez si eu cu drag mult.
    Domnul sa te aiba in paza Lui. De fapt, exprimarea corecta este: DOMNUL TE ARE IN PAZA LUI!

    Laudat sa fie Isus si Sfanta Fecioara!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, draga mea Daniela. Cu noi este Dumnezeu si ne are pe toti in paza Sa. In inima fiecaruia dintre noi este Cel Sfant care asteapta sa ne abandonam Voii Sale si sa-I permitem sa se manifeste in noi. In rugaciune, in linistea inimii Dumnezeu ne vorbeste, ne incurajeaza, ne indruma si simtim ca El este inspiratia noastra interioara... ca El este Cel care actioneaza in noi.

    Am inteles mai bine ce vrea Isus de la noi cand am citit ce i-a spus Isus Sorei Maria Natalia Magdolna:
    30. Cei care fac progrese în Unirea cu Mine, vor primi harul de a simţi această Unitate. Ei vor şti ce înseamnă: "nu mai trăiesc eu, ci Isus trăieşte în mine". Aceasta înseamnă că Eu voi iubi cu inimile lor, mă voi ruga cu sufletele lor, voi vorbi cu limbajul lor şi voi sluji cu fiinţa lor. Ei vor experimenta că Cel Bun, Frumos, Sfânt, Smerit, Blând, Preţios şi Admirabil în ei, sunt Eu, Cel Atotputernic, Cel Infinit, Singurul Domn, Unicul Dumnezeu, Unica Iubire.(sursa: „REGINA BIRUITOARE A LUMII”, din Cele 33 promisiuni ale lui Isus pentru cei care fac novena dublă (primele nouă vineri şi sâmbete consecutive din lună).

    Sunt sigura ca prin tine Isus atrage multe inimi la inima Sa. Si eu mai listez unele articole, le multiplic si le duc la biserica. Vad ca la Biserica Sfanta Inima a lui Isus, la care merg cel mai des si care se umple si in zilele obisnuite, oamenii sunt insetati de Cuvantul lui Dumnezeu.
    Daca nu reusim sa spunem zilnic micul Rozariu, cred ca Tatal Ceresc e multumit si daca-i spunem din inima de cateva ori: Tata - Romania.

    Domnul sa ne ajute pe toti sa facem progrese in Unirea cu El, iar pe fiii rataciti sa-i ajute sa sa intoarca Acasa.
    Iti multumesc si te imbratisez cu mult drag,
    Camelia
    Laudati sa fie Isus si Maria!

    SINTEZA ZILEI cu Mihai Gadea
    Sinteza Zilei: De la Catedrala Sf. Iosif,de vorbă despre noul Papă,cu Înalt Prea Sfinţia Sa Ioan Robu
    Inregistrarea emisiunii din data de 14 Martie 2013
    http://www.antena3.ro/inregistrari/sinteza-zilei-cu-mihai-gadea-45.html
    Fragment:
    http://videonews.antena3.ro/video/romania/sinteza-zilei-de-la-catedrala-sf-iosif-de-vorba-despre-noul-papa-cu-inalt-prea-sfintia-sa-ioan-robu.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Am fost la o noapte de veghe (noaptea trecuta -15 spre 16 martie), care s-a organizat la Cluj, de aceasta data. Pentru ca distanta de unde locuiesc, pana la Cluj este de aprox. 96 km, nu mi-a fost prea greu sa merg. Am fost doar la 3 nopti de veghe, pentru ca situatia nu imi permite (mama mea este inaintata in varsta si aproape total dependenta de mine, nu prea pot pleca departe de casa).
    Sunt extraordinare aceste nopti de veghe, Camelia! De la ora 5 sau 6 dupa-amiaza, pana a doua zi dimineata la ora 6, rugaciuni, rugaciuni, rugaciuni: Liturghii, adoratii Euharistice, rugaciunea Rozariului, Calea Crucii, meditatii, cuvinte de invatatura... E asa frumos sa petreci o noapte in acest mod...
    Dupa o astfel de experienta, cand ma intorc acasa, imi este putin greu sa intru in ritmul de zi cu zi. Sub impresia momentelor petrecute in comuniune puternica de rugaciune, imi trebuie putin timp ca sa aterizez pe pamant.
    Intr-o astfel de stare sunt acum...

    Micul rozariu, tu il faci cum poti. Eu, pentru ca deocamdata timpul imi permite, il fac zilnic pana cand am sa pot. Este suficient sa spui Tata-Romania! Aceasta invocatie, in gand, o poti face cu usurinta in orice imprejurare.

    Nu stiam de novena dubla..., stiam de noua prime vineri consecutive cu spovada si impartasanie in cinstea Inimii Lui Isus si cele 5 prime sambete (in aceleasi conditii) in Cinstea Inimi Marei. Poate imi scri mai detaliat daca este vorba despre altceva decat stiam eu.

    Despre noul Papa... imi este drag, cu atat mai drag cu cat, din anumite unghiuri, seamana foarte bine la fizionomie cu tatal meu care se odihneste in Domnul, acum. Si la fel, tatal meu era si el un om foarte credincios, umil, modest, bland, foarte bland pentru un barbat. Eu nu l-am vazut niciodata nervos. Mereu ziceam ca tata este un inger...
    Dumnezeu sa-i dea putere Papei pentru misiunea pe care o are, caci este foarte grea. Trebuie sa ne rugam mult pentru a sustine persoanele consacrate, au nevoie de rugaciunile noastre. Abia de ceva timp am inteles acest lucru si am inceput o novena perpetua pentru preoti si, in general, pentru persoanele consacrate. Oricum, Isus si Maica Sfanta ne cer, ne implora chiar, sa ne rugam mult pentru aceste persoane.

    Te imbratisez cu mult drag si, cand mai ai cate ceva pentru mine, te astept. Usa "casutei" mele virtuale nu este doar intredeschisa, ci este atat de larg deschisa pentru tine, incat nu i se pot zari marginile...

    Laudat sa fie Isus si Sfanta Fecioara!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.