miercuri, 13 februarie 2013

"EU RAMAN REGINA PREASFANTULUI ROZARIU, VICTORIOASA IN TOATE MARILE BATALII ALE CRESTINATATII"


   Intre anii 1938 si 1965 in Franta, la Kerizinen, Jeanne-Louise Romonet a primit 71 de aparitii ale Sfintei Fecioare a Preasfantului Rozariu, majoritatea din ele insotite de mesaje.
   In sarbatoarea Preasfantului Rozariu, la 7 octombrie 1940, Fecioara Maria a spus:
   "Eu sunt Mama Lui Cristos, acest Cristos atat de iubit in parohia ta. Doresc sa fiu onorata si invocata in acest loc sub numele de SFANTA FECIOARA A PREASFANTULUI ROZARIU. Recitarea Preasfantului Rozariu meditat, va indeparta de Franta marile pericole care o pandesc. Fiecare sa faca, deci, ce ii sta in putinta, iar Eu voi face restul. Voi interveni."
   La a doua aparitie a Sa, Sfanta Fecioara i-a spus lui Jeanne-Louise:
   "Tu sa continui in fiecare zi recitarea Rozariului, dar straduieste-te mai mult sa meditezi asupra misterelor caci, sa stii ca Rozariul fara mistere este ca un trup fara suflet."
   Mai tarziu, la 7 octombrie 1946, in Sarbatoarea Preasfantului Rozariu, Jeanne-Louise a vazut pe cer in mijlocul unei lumini intense "Un Rozariu cu Cristos pe cruce si lantisoarele aurite, iar boabele albe; acest Rozariu era aureolat de aceasta inscriptie: Curaj celor fideli Rozariului; perseverenti, ei vor invinge intr-o zi comunismul."
   La 27 decembrie 1947, Sfanta Fecioara a Preasfantului Rozariu ne-a spus:
Jeanne-Louise Romonet
 "Iar voi, crestinilor, sus! Caci se afla printre voi dintre acei apostati care, prin propaganda lor mincinoasa, reusesc sa cucereasca multe suflete. Pentru a indeparta aceasta apostazie, care, de altfel, nu va dura decat un timp si va fi invinsa de Imparatia Triumfatoare a Fiului Meu, Eu va recomand, inca o data, Rozariul.  Este o arma teribila pentru dusmanul sufletelor voastre. Cel care se va sluji de ea, va iesi invingator, caci Eu voi fi sprijinul si forta sa."
   La 6 martie 1949, Sfanta Fecioara a Preasfantului Rozariu a spus:
   "Franta, aceasta Franta care Imi este atat de draga, astazi amenintata de razboi, de revolutie, de invazie, va ramane oare surda la cererile Mele, la avertismentele Mele? Si totusi, cat de mult as vrea sa o salvez, sa-i aduc o redresare si apoi o inflorire fara precedent, as vrea ca, in sfarsit, sa dati urmare cererilor Mele pentru ca, din acest loc sa se ridice spre Mine onoruri, multe si fervente rugaciuni, iar Eu voi salva Franta".
   La 12 mai 1955, Ea a spus:
   "Cei care cred in Mine, sa implore, deci, Milostivirea Divina; sa lupte cu armele credintei, ale iubirii si ale rugaciunii.
   Mai ales Rozariul meditat, care este un curcubeu de pace pe care Dumnezeu, in Milostivirea Sa, l-a trasat pe firmamentul Bisericii Sale, sa urce fara incetare spre Cer. El este ca o ghirlanda de trandafiri care leaga inimile voastre de copii, de Inima Mea Materna.
   Da, rugaciunea, care este singurul mijloc de a uni inimile, singura arma contra armelor, sa urce spre Acela Care este singurul de la Care poate veni orice ajutor. Dumnezeu se va lasa astfel induiosat, caci cine va putea rezista daca El nu va scurta durata incercarilor?"
   La 1 octombrie 1955:
   Daca rugaciunea nu ar fi pe buzele voastre si in inimile voastre, nu stiu ce ar face Dumnezeu cu voi, ce ar deveni aceasta sarmana lume descumpanita si dezaxata. Si Satana, care nu-si opreste deloc eforturile de descrestinare! Dumnezeu ar putea inca multa vreme sa va lase prada dusmanilor vostri, daca nu ar fi rugaciunea si jertfa celui drept care atrage Clementa Sa Divina si opreste Razbunarea. Da, lumea este in mare pericol, atat este de inundata de pacat! Dar, in decursul ultimelor secole, in diferite randuri, lumea a fost salvata de Rozariu. Iar astazi, nici tunurile, nici bombele, nici forta oamenilor nu vor putea pune capat razboaielor si nenorocirilor. Dar, dragi copii de pe pamant, de la un capat la altul al lumii, uniti-va din nou prin aceasta arma puternica si eficace care este ROZARIUL, prin acest lant binecuvantat care leaga pamantul cu Cerul, iar Eu Ma voi face Mama Milostivirii, porumbita impacarii pe langa Dreptatea Divina, obtinand ca o interventie radicala a Cerului sa puna capat relelor de care sufera omenirea."
Regina Preasfantului Rozariu
- Kerizinen - 
   "ROZARIUL! Lasati-Ma, in ziua aceasta, sa va spun cat Imi este de placuta aceasta rugaciune. De fiecare data cand o veti recita, veti depune pe fruntea Mea o diadema regala, reinnoind prin aceasta, gestul filial a Sfantului Parinte care a proclamat regalitatea Mea (sarbatoarea "Maria-Regina" - Enciclica Ad. caeli Reginam, 11 octombrie 1954 a Papei Pius XII) gest care a fost atat de dulce Inimii Mele, atat de tandru Fiului Meu si a facut sa se reverse din Puterea, Intelepciunea si Iubirea Preasfintei Treimi, un triplu suvoi de haruri care a inundat intreg pamantul."
   La 1 octombrie 1960:
   "Cu rugaciunea, credinta voastra va ramane de neclintit in mijlocul oricaror capcane pe care diavolul si cei rai vi le intind. Recitati, mai ales, foarte des ROZARIUL, RUGACIUNE PRIN EXCELENTA, CACI PRIN MISTERELE SALE EL CONTINE TOATA DOCTRINA PE CARE V-O INVATA BISERICA."
   La 7 Octombrie 1961:
   "Tocmai pentru ca, in lume exista un mare curent spre bine, Duhul raului s-a pus pe lucru. El incearca sa-l influenteze si sa-l corupa. IN FATA ACESTUI PERICOL, EU RAMAN REGINA PREASFANTULUI ROZARIU, VICTORIOASA IN TOATE MARILE BATALII ALE CRESTINATATII. NU MA VETI INVOCA NICIODATA IN ZADAR."
   Iar in ultimul Sau mesaj, din octombrie 1965:
   "Eu raman si veghez cu voi, avand ochii deschisi asupra tuturor mizeriilor voastre, asupra tuturor stradaniilor voastre, asupra dorintei voastre de a iubi, si aceasta atat timp cat pe pamant un singur suflet va mai avea nevoie inca de Mine. 
   Vreti sa castigati toate victoriile, acelea de pe campul de batalie precum si pe cele ale iubirii care dezgheata inimile si duc la portul salvarii? ATUNCI, RUGATI-VA ROZARIUL.
   De-a lungul secolelor am demonstrat cat Imi este de placuta aceasta rugaciune, rezumat al Evangheliei. Ea este remediul providential al relelor de care sufera omenirea. Dar nu este pe deplin eficace decat prin imitarea virtutilor Fiului Meu care vi se reveleaza, simplu si puternic, in cele cincisprezece mistere propuse contemplarii voastre. Straduiti-va sa le constientizati mai profund, pentru a deveni, pe masura voastra umila, dar in mod real, autentici artizani ai pacii, si pentru a atrage, asupra Bisericii si a lumii, Duhul de iubire si de lumina.
   CU ROZARIILE VOASTRE FORMATI O COROANA CARE VA ACOPERI PAMANTUL CU O UNDA DE RUGACIUNE. EL VA REZISTA INCA O DATA PROGRESULUI FORTELOR RAULUI CARE AMENINTA OMENIREA, GRABIND, FARA RAZBOAIE SI REVOLUTII, TRIUMFUL PASNIC AL INIMII MELE NEPRIHANITE, IN PACE, IN DREPTATE SI IN IUBIREA LUI CRISTOS, FIUL MEU."
                                ( "Chretiens Magazin" nr.252 - "Regina Pacis" nr.252)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.