vineri, 7 septembrie 2012

Veti fii informati putin cate putin

de Andre Castella

   MARPINGEN
   Continutul profetic al mesajului dat de Maria la Marpingen (Sarra) la 17 octombrie 1999, a surprins o parte a cititorilor revistei Stella Maris, care au cerut explicatii.
   Iata mai intai pasajele din acest mesaj care par sa le puna probleme:
   "Misiunea Mea aici la  Marpingen, se termina astazi. Totusi, Eu voi reveni intr-o zi... In acel timp mai indepartat, cand Inima Mea Neprihanita va fi triumfat, Eu voi reveni sa va vorbesc la Marpingen. Atunci le voi vorbi din nou copiilor Mei. Dar acest lucru este pentru un timp mai indepartat. In acel timp indepartat, toate inimile vor fi deschise; fiecare ma va putea auzi. Dumnezeu va fi din nou,cu totul, printre oameni...
   Acest timp nou despre care va vorbesc, va veni mult, mult mai tarziu, pentru ca in Cer nu se masoara timpul ca pe pamant. Acum va veni o perioada in decursul careia - dupa ce aparitiile Mele pe care le continui momentan pe pamant, vor fi luat sfarsit - voi va trebui sa va hotarati daca sunteti pentru sau contra Lui Dumnezeu. Dupa ce va veti decide, mai tarziu, mult mai tarziu, Ma veti vedea cu proprii ochi. Dar aceasta va fi peste mult timp."
   Apoi Sfanta Fecioara Maria adauga: "Nu dau date, caci nici Eu nu pot spune cand se va intampla aceasta. Numai Dumnezeu, in Atotputernicia Sa, le cunoaste, El care hotaraste. De aceea doresc sa nu faceti speculatii asupra acestui timp despre care va vorbesc. Veti putea face toate calculele pe care le voiti, dar nu veti putea descoperi datele. Mai degraba rugati-va! Raspundeti dorintei Mele,interiorizati tot ceea ce am putut sa va spun aici si traiti conform cu aceasta..."

  CE TREBUIE SA DEDUCEM DE AICI?
   La Marpingen, Maria spune: "Nu faceti speculatii asupra acestui timp despre care va vorbesc." Despre care timp este vorba? Despre acela in care Ea va vorbi din nou la Marpingen. Si cand va fi aceasta? "Atunci cand Inima Mea Neprihanita va fi triumfat." Deci, dupa Triumful Sau. Imediat dupa, sau pur si simplu dupa? Ea spune dupa, mult dupa. Si adauga ca timpul in care fiecare dintre copiii Sai va putea s-O auda, este inca indepartat, atunci cand Dumnezeu va fi, cu totul, printre oameni.

   INFORMATI PUTIN CATE PUTIN
   La 4 februarie 1997, Isus ii spunea lui JNSR: "Chem sufletele Mele care au bunavointa sa ramana pe receptie, caci veti fi informati putin cate putin despre toate etapele care vor duce la Imparatia Lui Dumnezeu pe pamant..."
   Sunt deci etape, mai multe etape. Durata si succesiunea lor cronologica nu sunt stabilite in mod clar. Din mai multe revelatii contemporane demne de crezare, reiese ca Triumful Inimii Neprihanite a Mariei va preceda venirea Imparatiei Lui Isus pe pamant,  imparatie care se va stabili in mod progresiv in lumea intreaga. Cat despre venirea Lui Isus in Glorie, ea nu se va produce decat atunci cand omenirea va fi fost purificata si reevanghelizata, deci pregatita 
sa-L primeasca.
   Aceasta presupune ca Biserica sa fi trecut, pe urma Fondatorului sau, prin suferintele Patimirii, prin tradarea lui Iuda, prin Inviere si Noile Rusalii.
   Intre Triumful Inimii Neprihanite a Fecioarei Maria si venirea Imparatiei Lui Isus pe pamant ar putea, deci, sa treaca luni, sau ani... Este ceea ce Fecioara Maria lasa sa se intrevada la Marpingen si in alte parti!

   CE TINE CERUL SUB VAL
   Daca Isus ii spune in 1997 lui JNSR: "Veti fi informati putin cate putin despre toate etapele care vor duce la Imparatia Lui Dumnezeu pe pamant", sa-I acordam incredere straduindu-ne sa punem in practica dispozitiile pe care El si Sfanta Sa Mama ni le dau in numeroasele Lor manifestari si sa ne multumim cu ceea ce ni s-a spus si din care mentionam cateva extrase:

   PURIFICAREA
   Isus: "Acum este ora purificarii, pentru ca sufletele sa fie gata sa primeasca efuziunea Duhului Meu Sfant. Este un timp de har premergator venirii Mele..." (Mesajele de Convertire a Inimilor, 25.06.1998)
   Maria: "Pregatiti-va cu un suflet nevinovat si cu o inima inflacarata de iubire pentru Isus,  caci va veni o mare purificare. Vor veni de toate pentru a va purifica, pentru a va sfinti, pentru a va duce in Cer!" (San Damiano, 27.08.1965)
   Vocea divina: "Omenirea alearga cu repeziciune spre purificarea sa, spre aceasta reinnoire care se va face nu fara suferinte si dureri. Va parea chiar ca este triumful raului asupra binelui. Dar micul numar al acelora care vor ramane fideli Cuvantului Meu, va forma noul nucleu, la fel ca Abraham, al adevaratilor fii ai Lui Dumnezeu. Lupta a inceput deja si se va accentua tot mai mult, pana intr-acolo incat sa lase doar putina incredere chiar si celor buni. Totul va parea pierdut. Vor striga:"Doamne, salveaza-ne ca pierim!" Si numai atunci oamenii isi vor aminti ca salvarea lor este in Numele Domnului." (Marele Mesaj de Iubire, 8.06.1968)

   TIMPUL SECERISULUI
   Isus: "Iata ca a venit timpul secerisului... Fiul Omului vine, insotit de ingerii Sai, ca sa desparta graul bun, de neghina. Asa numesc Eu acest moment in care voi veni, bucurandu-i pe cei buni si facandu-i sa fuga pe cei rai, acolo unde se vor putea ascunde. In curand, ziua Mea va veni. Luminata de o lumina subita, lumea va vedea si va intelege ce a facut.
   Iata ziua Mariei in acest timp: ca o stea radioasa, Ea va veni sa-i ajute pe copiii Sai in acest ceas de pericol si impreuna vor invinge raul..." (Mesaje de Convertire a Inimilor, 29.10.1996)
   Isus: "In curand trambitele Mele vor suna, anuntand intoarcerea Fiului Omului. Atunci, ingerii Mei vor cobora cu Maria, Sfanta Mea Mama, si vor face o triere, insemnandu-i cu o cruce pe cei care sunt ai Mei si protejandu-i pentru totdeauna; o mare parte este deja insemnata, copilul Meu, cu pecetea Dumnezeului tau. Dar cati se mai lasa inca insemnati cu cea a dusmanului?" (Mesaj de Convertire a Inimilor, 28.09.1997)
   Isus: "Eu vin nu ca sa pedepsesc, ci ca sa indrept cu iubire. Eu vin sa-Mi arat milostivirea din nou, pentru ca numai aceia care nu vor sa traiasca, sa piara, pentru ca numai cei care Ma urasc, sa se intoarca spre moarte.
   Iata ca Eu vin nu ca sa fac dreptate, ci ca dreptatea sa fie facuta: voi consola, voi intari, voi vindeca, si toate acestea cu bunavointa. Dar nu voi lasa ca raul sa continue. Ii voi condamna pe cei care mi se opun si ma sfideaza fara incetare. Acestia se vor excomunica ei insisi, din propria lor vointa." (Mesaje de Convertire a Inimilor, 27.09.1997)

   TIMPUL CAINTEI
   Isus: "Cand veti fi coplesiti de durerea de a va vedea atat de tristi si de rai, imi veti cere iertare iar Eu Ma voi milostivi de voi. Acesta va fi timpul caintei, iar Cerul se va bucura de recolta bogata...
   Apoi va bubui tunetul si cei care, lipsiti de iubire si de dorinta de Dumnezeu, vor fi preferat orgoliul si perfidia satanei, nu-si vor gasi pacea, intr-atat vor fi de coplesiti de durere. Va fi nevoie atunci de Milostivirea Lui Dumnezeu prin preaiubitii Sai, pentru a incerca sa alunge durerea din acele suflete, caci Eu voi fi absent in acele zile de intuneric. Numai lumina pe care o voi fi dat lumii prin aceste instrumente care sunt sufletele Mele alese, va avea darul de a intari si de a linisti...
   Eu voi fi in Cer si nu voi asculta tanguirile voastre; voi fi departe si totusi prezent in sufletele care Mi-au dat totul.
   Si pe urma (deci mai tarziu)  Eu voi reveni in Gloria Mea si va voi strange la Inima Mea Divina, debordand de bucuria de a nu va mai parasi..."(Mesaje de Convertire a Inimilor, 6.03.1996)
   NOILE RUSALII
   Isus: "Veti primi Duhul Sfant. Da, sunt Noile Rusalii de Iubire, si aceasta se va intampla atunci cand Preafericita Fecioara Maria, Preasfanta Mea Mama si Mama voastra, va urca langa Tatal Vesnic, chemata de Tatal. Mama voastra va va trimite Duhul Iubirii care O locuieste...
   Preasfanta Treime O va invalui pe Mama Mea Preasfanta. Din aceasta contopire se va naste acel Foc divin care va invalui spiritul oamenilor ca un nor luminos asemanator cu cel care i-a acoperit pe Petru, pe Iacob si pe Ioan, la Schimbarea la Fata a Lui Isus, pe munte... (JNSR, 20.07.1997)
   Isus: "In curand vor veni Noile Rusalii, cei care vor fi insemnati de Dumnezeu - o legiune - vor strabate atunci lumea pentru a-Mi readuce suflete... Si atunci vor fi numeroase suflete care vor veni sa-Mi ceara milostivirea. Eu voi ierta, voi ridica, voi converti." (Mesaje de Convertire a Inimilor, 27.05.1998).

   SEMNELE TIMPURILOR
   Maria: "Eu voi veni cu o mare lumina si voi lumina intreaga lume, apoi va veni Imparatia Fiului Meu Isus..." (San Damiano, 2.02.1968)
   Maria: "Eu voi veni cu o mare lumina in forma de porumbel si acest porumbel de lumina va fi vazut de toti, si toti vor avea lumina cerului, trezind inimile voastre din intuneric." (San Damiano, 4.04.1970)
   Maria: "Eu voi veni in curand ca sa ma plimb prin lumea intreaga. Voi da un mare semn pe cer pentru cei care vor mai voi sa fie salvati. (San Damiano, 21.06.1968)
   Maria: "Eu voi veni sa dau lumina, o lumina puternica. Dar cand veti fi vazut lumina, ce se va intampla? Daca nu Ma ascultati, va fi un mare intuneric, Parintele Vesnic va face dreptate." (San Damiano, 9.09.1966)
   Isus: "Cu cateva zile inainte de venirea Mea, de intoarcerea Mea, unii vor avea semne inca si mai evidente, pentru a le arata ca "ceva" se va intampla. Eu voi fi asteptat de toti ai Mei care vor sti ca vin. Intoarcerea Mea este pentru intreaga omenire, oricare ar fi ea. Dar unii Ma vor respinge iar, fara s-o poata face cu adevarat, si acestia vor pleca de pe suprafata pamantului." (Mesaje de Convertirea a Inimilor, 23.06.1998)

   VENIREA LUI ANTICRIST
   Isus: "Tacerea coboara peste pamant, care se va vedea singur, ca parasit, caci ceasul singuratatii Crucii, vine. Singur, la fel ca Dumnezeul sau pe Crucea Sa, pentru ca Dumnezeu se va retrage pentru putin timp... Daca Dumnezeu se retrage, este pentru a lasa locul dusmanului Meu care vine sa-si sfarseasca pe pamantul vostru, ora lui." (JNSR, 14.05.1998)
   Isus: "Spiritul Anticristului a fost intotdeauna, dar in vremea ta el s-a intarit, caci multe suflete l-au acceptat. Acest spirit s-a infiltrat peste tot in Biserica Mea pentru a maimutari doctrina Mea, transformand-o...
   Si in curand, in fruntea acestor suflete care l-au acceptat, se va afla persoana Anticristului... Atunci voi reveni Eu, il voi dobora si voi triumfa asupra dusmanilor Mei. Dar nu te teme, tu il vei recunoaste pe falsificator, si toate sufletele Mele il vor recunoaste. Dar nu va trebui sa-l ascultati." (Mesaje de Convertire a Inimilor, 25.06.1998)
   Isus: "Fiara este gata sa se autodepaseasca pentru a-si satisface ultima pofta: sa-L egaleze pe Dumnezeu, sa-I ia locul si sa-l instaleze pe falsul profet, pe tronul Lui Dumnezeu. Acest fals profet este fiul satanei...
   Dar iata ca Eu vin pentru a nimici tot ceea ce a fost manjit de balele Fiarei; Eu vin sa purific pamantul Meu; Eu vin sa nimicesc Fiara si falsul profet; Eu aprind un foc mare ca sa ard toate necuratiile si sa arunc afara Fiara si falsul profet." (JNSR, 24.01.1998)
   Isus: "Eu nu il voi lasa pe acest devastator pe tron. Il voi elimina rapid si subit. Fiecare va sti cine era el: minciuna." (Mesaje de Convertire a Inimilor, 25.05.1998)

   BISERICA
   Vocea divina: "Eu voi obtine victoria. Voi inlocui raul cu binele, perfidia cu bunatatea si iertarea. Voi uita totul pentru a reincepe totul de la inceput. Voi reinnoi lumea si de aici va iesi o lume noua. Dar, mai inainte, Eu voi reinnoi Biserica, ministrii Mei, sufletele Mele consacrate, miresele Mele. Voi da Bisericii un chip nou, plin de prospetime si tinerete! Ea se va imbraca in vesmant de nunta, Eu o voi impodobi cu pietre pretioase si ea va inainta, frumoasa si intinerita, de-a lungul veacurilor..."(Marele Mesaj de Iubire, 2.04.1968)
   Isus: "Biserica Mea nu va pieri! Eu o voi renaste in durere. Tot asa cum in durere, in umilinta si in sange am indeplinit Eu misterul salvarii, Trupul Meu Mistic isi va varsa sangele. Eu, Capul sau, l-am varsat pe al Meu, iar Biserica, dupa anul 2000, regenerata si innoita, va urca din nou panta, ca Mama si nu ca mama vitrega a popoarelor. (Confidente, 8.06.1976)
   Maria: "O lume noua se va ivi, iar Isus va fi glorificat. Biserica reinnoita va fi mai ascultata si mai respectata; pe pamant va fi o noua generatie de sfinti, de umili slijitori, de apostoli plini de zel si supranaturali, adevarati ministri ai Lui Dumnezeu. Ca niste slujitori ingeresti, ei vor merge sa duca lumii Cuvantul Sfintei Evanghelii, plini de un foc nou, acela al Duhului Sfant." ( Kerizinen, 15.12.1959)

   VENIREA MARIEI
   Maria: "Cand va veni ora in care Parintele Vesnic va deschide cerurile, atunci veti vedea splendoarea Mea. Toti Ma vor vedea, si multi vor plange pentru ca nu au ascultat cuvantul Meu de Mama (San Damiano, 3.04.1970)
   Maria: "Eu voi veni repede pentru a-l zdrobi pe satana si va voi elibera de orice inselaciune. Voi pune lumina, pacea Mea in inimile voastre, dar vreau o rugaciune neincetata, in unire cu Mine." (San Damiano, 15.05.1970)

   INTOARCEREA LUI ISUS
   Isus: "In catva timp Eu voi face dreptate. Voi veni sa-i consolez pe cei insetati si sa hranesc inimile curate. Ii voi strange la pieptul Meu pe cei care-Mi sunt fideli si-i voi alunga pe intrusi. In curand tunetul Meu va bubui si Eu voi veni pe nori si toti ochii Ma vor vedea. Va fi usurare din mari rele si inceputul unei ere noi de pace si de iubire..." (Mesaje de Convertire a Iniimilor, 13.06.1996)
   Isus: "Atunci Cerurile se vor deschide si Il veti vedea aparand, venind din nori, pe Acela care revine, nu pe usa pe care voi ar fi trebuit sa I-o deschideti larg, ridicandu-i Crucea Sa de 738 de metri, ci prin singura usa deschisa Lui Dumnezeu si oamenilor de bunavointa. Cerul se va deschide, dar mai inainte Crucea Mea va domni cu adevarat inainte de Sfanta Mea Venire in Glorie. Ea va va arata greselile voastre. Veti purta voi insiva Judecata Mea in voi." (JNSR, 8.08.1988)
   Isus: "Dupa evanghelizarea intregii lumi, Eu voi cobora din Ceruri iar Numele Meu va fi cantat chiar si de pasarele in cuiburile lor. Natura toata va canta intoarcerea Mea glorioasa." (JNSR, 20.07.1997)
   Maria: "Totul va fi rezolvat in Imparatia iubirii: Isus se va intoarce pe acest pamant in imparatia Sa de milostivire, de iertare si de pace. Isus va veni cu Mari, cu alaiuri de ingeri, de martiri si ei vor strabate drumurile, vor merge peste tot, in toate regiunile..." (San Damiano, 29.12.1967)
   Isus: "Si Imparatia Mea va veni pentru ca de sus tronul Meu va cobora in Cetatea Mea sfanta. Eu voi domni peste restul care va ramane, care Ma va vedea fata catre fata... Voi indeplini rugaciunea Mea sacerdotala. Pe pamant, ca si in Cer, sufletele voastre vor fi inradacinate in Mine, in iubire, in unitate si coplesite de plenitudinea absoluta a Duhului Meu." (Adevarata Viata in Dumnezeu, 19.12.1990)
   Isus: "Rugati-va pentru ca acest timp apropiat sa vina repede, caci pamantul va fi atunci reinnoit in iubirea Mea. Raul nu va mai exista. Voi face toate lucrurile noi." (Mesaje de Convertire a Inimilor, 25.06.1998)
   Isus: "Usa Mea binecuvantata si sfanta se va deschide; timpurile ajung la sfarsitul lor. Dumnezeu decide ca ea se va deschide precum Marea Rosie pentru a-i lasa sa treaca pe copiii Noii Imparatii. Isus revine. Noul Ierusalim este aici. Lasati sa treaca Jubileul Meu (2000). Este usa de aur care se deschide in fata parusiei." (JNSR, 17.09.1996)

   IMPARATIA CELOR DOUA INIMI
   Maria: "Mesajele Mele ceresti sa fie, asadar, pentru voi o sursa de bucurie si de speranta... pentru toti cei care ajuta la realizarea acestui mare triumf, astazi foarte apropiat, si care va fi o dubla  Imparatie de iubire a Inimii Lui Isus si a Inimii Mele Neprihanite." (Kerizinen, 21.11.1957)
   Isus: "Da, lumea va fi salvata de cele doua Inimi ale Noastre unite, caci aceste doua Inimi, legate in aceleasi suferinte, vor triumfa in aceeasi Imparatie. Dar aceasta Imparatie nu va fi realizata decat daca ea este mai intai interioara, in inimile voastre. Pentru ca in launtrul vostru, in taina sufletelor voastre dorim Noi sa punem baza Imparatiei Noastre divine, care va fi de milostivire, de lumina si de iubire, si va aduce pamantului o briza cereasca de pace inefabila." (Kerizinen, 1.10.1955)
   
   Avand increderea ca promisiunile divine se vor indeplini in ceasul pe care Dumnezeu il va alege, noi trebuie sa continuam sa chemam la rugaciune, la sacrificiu, la cainta,  la convertire... si sa traim, abandonandu-ne  milostivirii divine, fiecare dintre etapele care vor duce la Imparatia Lui Isus pe pamant.
                                         ("Stella Maris" nr.357 - "Regina Pacis" nr.183)

  

   Andre Castella (1933 - 2010)
   In 1969 a fondat "Editions du Parvis" in scopul de a reinnoi devotiunea mariana si a face cunoscute aparitiile Marie, care sunt peste tot in lume, de un secol si jumatate.
   A scris multe carti si brosuri.
   A fondat revista "Stella Maris".
   In 1996 a fost primit de Papa Ioan Paul II, care  a dat binecuvantarea sa pentru "Editions du Parvis".

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.