vineri, 3 august 2012

Sfanta Fecioara in Venezuela ( II )

partea I: http://dinimaginatie.blogspot.ro/2012/08/sfanta-fecioara-in-venezuela-i.html

"Evenimentele incep sa vorbeasca cu mai multa putere decat mesajele Mele"
3 iunie 1998 - Maracaibo, Zulia (Venezuela)
   "Dragii Mei copii preaiubiti,
   Eu sunt Mama, Neprihanita si Pururea Fecioara, Mama Lui Dumnezeu si Mama Divinei Indurari; vin la voi purtandu-Mi in brate Pruncul ca sa vi-L prezint, caci El este Indurarea Insasi. Inima Mea de Mama este incununata cu spini din cauza indiferentei si a ingratitudinii voastre. Inima Mea este plina de durere vazand ca oamenii, care au fost totusi avertizati, nici macar nu reactioneaza. Evenimentele incep sa vorbeasca cu mai multa putere decat mesajele Mele si voi inca nu va hotarati sa va convertiti! Vreau sa va cer ca, in aceasta saptamana, sa faceti un efort pentru a va mentine si a va intari credinta. In pofida marilor vicisitudini pe care le traversati in furtuna momentului, sa stiti ca Inima Mea va ramane intotdeauna deschisa pentru voi, caci ea este Refugiul vostru.
   Copiii Mei, Eu va vorbesc serios! Ceea ce ascultati nu sunt baliverne; semnele pe care vi le-am dat nu sunt rodul imaginatiei voastre. Eu sunt Maria, Mama Iubirii, care vin sa va pun la adapost in Inima Mea Neprihanita. De asemenea, nu incercati sa gasiti o explicatie imensei generozitati a Dumnezeului Iubirii. Daca vreti intr-adevar sa intelegeti sensul acestui apel iubitor al Lui Dumnezeu, trebuie sa va amintiti acest cuvant al Lui Isus al Meu: "Daca nu veti deveni asemenea unor copilasi, nu veti intra in Imparatia Cerurilor."
   Va chem in aceasta zi sa va rugati, sa faceti penitenta si sa dati dovada de prudenta. V-am avertizat in trecut: mari si pretinse adevaruri vor fi proclamate chiar in interiorul Bisericii si vor face ca un mare numar de credinciosi sa-si piarda credinta; si vor zdruncina credinta multora dintre ceilalti... In prezent, incepeti sa percepeti primele raze ale acestui "adevar": mantia sa se va desfasura, caci Biserica va trebui sa fie purificata pentru a straluci mai tarziu, cu o splendoare inca si mai mare.
   Copiii Mei, trebuie sa fiti constienti acum ca voi sunteti cu adevarat, Biserica. Daca vreti intr-adevar sa consolati Inima Mea de Mama, indepliniti ceea ce v-am cerut in anii acestia din urma: traiti mesajele Mele!
   Cu cata dragoste, copiii Mei iubiti, imi permite Dumnezeu sa vin pana la voi ca sa plantez samanta si sa v-o ofer! Si cu cata furie si gelozie cauta dusmanul sufletelor voastre sa v-o rapeasca! Fiecare dintre voi stie, in strafundurile sale, ce trebuie sa faca pentru a o pastra sau pentru a o pierde.
   Voi, membrele Trupului Mistic al Lui Cristos, voi,  membrele Bisericii: iubiti! Iubiti Biserica; iubiti-L pe Papa si intelegeti ca Vointa Lui Dumnezeu se exprima prin el in Biserica. Urmati-l si duceti lupta, dar o lupta fara strigate si ura, fara ranchiuna, nici clevetire, nici defaimare; luptati-va copiii Mei, cu armele rugaciunii, ale penitentei, ale sacrificiului. Luptati! Luptati impreuna cu ajutoarele divine pe care le primiti; luptati prin exemplul vostru, prin tacerea voastra si prin discretia voastra; caci, chiar daca omul cauta sa ascunda adevarul, acesta va straluci intotdeauna ca soarele si nu va putea fi tinut ascuns privirii oamenilor. Cu adevarat, asa cum un oras construit in varful unui munte nu poate fi ascuns, tot astfel va straluci si adevarul, in pofida intunericului si a eforturilor tuturor celor care vor sa-l ascunda. Fiul Meu Isus este Adevarul si,  in Iubirea Sa Induratoare, El va domni, va domni intotdeauna. Astfel, dragi copii, deschideti-va inima si primiti-L printre voi pe Pruncul Meu. Amintiti-va ca fericirea voastra este sa faceti Voia Domnului. Ascultati, si nu veti fi tulburati.
   Va pastrez pe toti in inima Mea Materna si va dau binecuvantarea in unire cu Micul Meu Isus, in numele Tatalui, al Fiului si al Duhului Sfant."


Mesajul din 2 septembrie 1998
   "Copiii Mei preaiubiti, Eu sunt Maria, Mama Fecioara. In aceasta zi  Eu vin sa impregnez inimile cu suavul Meu parfum si sa va inspir prezenta Lui Dumnezeu.
   Vreau ca voi sa stiti ca actul de consfintire la Isus prin Maria este foarte placut in ochii Domnului. Astfel, voi nu va veti prezenta inaintea Lui numai cu pacatele si mizeriile voastre, caci Eu, Mama si Mijlocitoarea voastra, impodobesc sufletele voastre cu bijuterii magnifice, pe care vi le ofer in numele Fiului Meu si pregatesc pe fiecare dintre voi ca sa fie bine primit.
   Este motivul pentru care vin astazi sa va invit sa va consfintiti asiduu Inimii Mele Neprihanite. Astfel, aceia dintre voi care nu v-ati consfintit inca Mie,  pregatiti-va si faceti-o fara intarziere! Si aceia care ati facut-o deja, reinnoiti-va consfintirea zi de zi si traiti-o!
   Copiii Mei, doresc sa primesc inimile voastre, caci sunt nelinistita pentru ele si pentru cele ale fratilor vostri. Pregatiti-va ca sa va daruiti, din toata inima, Domnului. Eu primesc inimile, le curat,  le impodobesc, le purific,  pentru a le prezenta si a le oferi - cum se cuvine - Fiului Meu Isus. Astfel, prin mijlocirea Mea, El ii va coplesi pe copiii Mei cu haruri abundente care va vor permite sa cresteti eficient, in sfintenie.
   Dragi copii, voi trebuie sa fiti deschisi ideii de a primi harul divin. In voi nu trebuie sa locuiasca pacatul, astfel incat Dumnezeu sa poata da Harul Sau intregii omeniri, prin voi.
   Va cer, in primul rand, sa va curatati sufletele de necuratie, de orgoliu. Curatati sufletul vostru de egoism si de barfe; curatati-l de tot  ceea ce va impiedica sa deveniti insasi imaginea Lui Dumnezeu.
   Unii dintre copiii Mei nu inteleg sensul consfintirii. De aceea, astazi, va spun ca, daca va consfintiti liber, spontan si de bunavoie, Eu va primesc si va intampin ca pe adevaratii Mei copii, care-Mi apartineti Mie si numai Mie. Si atunci dusmanul nu va mai avea putere asupra voastra si, in ciuda faptului ca vrea sa va indeparteze de Mine,  el nu va putea. Odata ce sunteti consfintiti Inimii Mele, voi intrati in Ea si,  chiar daca  v-ati putea indeparta temporar (de ea), veti reveni, caci sunteti copiii Mei.
   Nu doresc ca voi sa considerati actul de consfintire numai ca o metoda eficace pentru mantuirea voastra. Incredintati cu totul fiinta voastra Lui Dumnezeu prin intermediul Meu, iar Eu va voi prezenta Lui. Vreau sa stiti ca, daca va consfintiti Mie, va angajati si sa traiti ca si copiii Mei. Lasati-va cu docilitate condusi de iubirea Mea si veti vedea ca pe calea spirituala nu exista greutate prea impovaratoare; jugul e usor atunci cand il purtati cu iubire si in Iubirea Lui Dumnezeu.
  Va pastrez pe toti in Inima Mea Neprihanita si va invit sa veniti  la ea si sa-i atrageti la ea si pe fratii vostri. Va binecuvantez in Numele Lui Dumnezeu Tatal,  cu puterea Divinului Meu Fiu si in Numele Duhului Sfant al Lui Dumnezeu."

Mesajul din 9 septembrie 1998
   " Laudat sa fie Isus Cristos! Copii preaiubiti ai Inimii Mele, vreau, in aceasta zi, sa conduc sufletele voastre pe cararea ingusta a sfinteniei; vreau sa va invit sa va asezati voi insiva - fara cea mai mica rezerva - in mainile Domnului caci, copiii Mei, voi nu traiti intotdeauna in inimile voastre importanta venirii Mele. Voi n-ati inteles ca sunteti pe cale sa traiti timpuri grele si ca Dumnezeu, in nesfarsita Sa bunatate, M-a trimis sa va adun ca pe o turma si sa va conduc pe calea cea buna.
   Dar, in definitiv, voi aveti in mana instrumentele utile mantuirii voastre, pentru ca vi le-am dat prin invataturile Mele. Cu toate acestea, prin indiferenta si prin raceala voastra, ati dat deoparte cuvintele Mele, ca sa urmati propria voastra vointa si sa sucombati dorintelor carnii.
   Dragi copii, astazi vreau sa va amintesc ca,  fara Dumnezeu, nu veti putea niciodata sa fiti fericiti. Lumea va ofera iluzii desarte, care reflecta o bucurie falsa dar, in realitate, orice edificiu care nu este construit pe un fundament solid, se va prabusi mai devreme sau mai tarziu...
   Sunteti chemati sa fiti apostoli ai Inimii Mele Neprihanite. Aveti in mainile voastre mijloacele de a atinge aceasta stare de unire cu Dumnezeu. De aceea Eu, Mama voastra, Divina Pastorita a sufletelor, vin sa va vizitez in aceasta zi si sa va invit sa traiti in unire cu Isus al Meu.
   Copiii Mei, traiti Sacramentele! Traiti rugaciunea personala! Hraniti sufletele voastre cu cuvantul Lui Dumnezeu si cu lecturi bune care va vor ajuta sa va apropiati inima, sufletul si spiritul, de Domnul.
   Prabusirea sufleteasca, lenea si descurajarea, nu vin de la Dumnezeu; ele vin, pe de o parte,  de la dusmanul Lui Dumnezeu, care va impinge spre acest impas in care,  daca nu sunteti atenti, veti cadea in groapa depresiei; pe de alta parte, propria voastra lene spirituala va face sa pierdeti mari momente de intalnire cu Dumnezeu. Este motivul, copiii Mei,  pentru care astazi Eu va invit sa primiti cuvintele Mele si sa le pastrati in inimile voastre. Va invit 
sa-L plasati pe Dumnezeu in centrul vietilor voastre pentru ca,  traind in El, sa-L puteti sluji si preamari, fiecare in propria sa masura, caci daca sarea isi pierde gustul, nu mai serveste la nimic si trebuie aruncata, iar daca lumina este ascunsa, ea nu mai lumineaza pe nimeni.
   Acestea fiind spuse, dragi copii,  traiti cuvintele Mele si cultivati viata interioara, care va va da roade veritabile si durabile in viata aceasta si in vesnicie.
   Va iubesc mult, dragi copii,  si va pastrez in Inima Mea Neprihanita. Primiti binecuvantarea Tatalui Ceresc, a Divinului Meu Fiu Isus si a Duhului Sfant al Lui Dumnezeu."

Mesajul Mariei dat lui Jose-Luis si lui  Juan-Antonio, 21 aprilie 1999
   "Dragi copii ai Inimii Mele, Eu sunt Maria, Mama Inimii ranite de indiferenta si ingratitudinea cu care cei mai iubiti fii ai Mei raspund harurilor divine, aceste haruri care infloresc din profunzimile Iubirii Induratoare. Dragi copii, ce s-ar intampla daca semanatorul, dispunand de o provizie de seminte bune si avand pamanturi fertile, nu ar mai face munca de a le semana? La ce i-ar folosi darurile pe care le-a primit? La absolut nimic... Copiii Mei, stiti doar cat bine ar putea face semanatorul daca,  cu iubire adevarata, ar lua semintele primite de la Dumnezeu si le-ar semana in pamantul pregatit in acest scop.  Indeplinindu-si misiunea, semintele ar incolti si ar da roade abundente, pentru Gloria Tatalui, dar daca ele nu sunt semanate, nu vor da nici un fel de roade si vor fi pierdute. In acelasi mod,  cat bine ar putea face pastorii Bisericii si chiar si fiecare dintre voi, daca ati fi mai generosi in a va darui pe voi insiva si daca ati pune in slijba Domnului darurile si carismele pe care El Insusi vi le-a incredintat pentru sfintirea voastra si pentru cea mai mare Glorie a Tatalui.
   Numerosi copii se multumesc cu gandul ca nu fac rau nimanui traind asa cum traiesc, dar nici macar nu-si dau seama ca exista multe suflete care asteapta roadele Lui Dumnezeu si ca,  daca nu vor semana aceste seminte ale iubirii si ale credintei in aceste  inimi (pierdute), nu vor exista nici un fel de roade, ci multe pierderi. Este motivul pentru care Inima Mea ranita, va lanseaza apelul de a fi apostoli angajati in lucrarea Fiului Meu. Sunt multe sufletele care asteapta: voi ati primit din abundenta si, prin urmare, aveti de unde sa dati. Mergeti si raspanditi Iubirea Lui Dumnezeu. Nu asteptati ziua de maine pentru a o face, caci maine va fi prea tarziu; a sosit ceasul! Copiii Mei, vedeti bine ce ati putea face si nu faceti din cauza egoismului vostru... 
   Opera Inimii mele va straluci in masura in care voi veti colabora la Planul Lui Dumnezeu. Inima Mea Neprihanita va triumfa cu siguranta, dar Dumnezeu vrea sa va foloseasca pentru ca sufletele sa revina la El. Ridicati-va spiritul si inima spre Domnul si dezlipiti-le umpic de materialismul care va inneaca si va desparte de ceea ce este cu adevarat important, de ceea ce este incoruptibil si vesnic - bunurile acumulate in Cer - caci,  la ce i-ar folosi omului sa castige universul, daca isi va pierde sufletul?
   Copiii Mei, Inima Mea sufera. Eu am vrut sa adun omenirea sub mantia Mea materna, dar foarte putini au acceptat. Rugati-va, rugati-va, rugati-va.
   Oh! sarmana omenire...
   Copiii Mei, dati-Mi mana ca sa pot ocroti sufletul vostru si sa-l conduc la Isus. Ce pacat, copiii Mei! De ce sa va incapatanati si sa continuati sa traiti asa, rupti de adevarata Viata?
   Libertatea este un dar pretios al Iubirii Lui Dumnezeu, dar oamenii au abuzat de ea... greutatea pacatelor lor  le atarna deasupra capetelor... si totusi, mai este inca timp; caiti-va si convertiti-va din strafundul inimii!
   Eu va iubesc mult, copiii Mei, si doresc mantuirea voastra. Mijlocesc neintrerupt pentru voi la Domnul Meu. Ajutati-ma cu rugaciunile si penitentele voastre si, mai ales,  ducand o viata dreapta.  Voi trebuie sa fiti foarte buni!
   Eu va ocrotesc si va binecuvantez in Numele Tatalui Meu,  cu Puterea Divinului Meu Fiu si in Numele Duhului Sfant al Lui Dumnezeu.
                                                                           ("Stella Maris" nr. 344, 351)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.