luni, 6 august 2012

Mirella Pizzioli - martor al existentei vietii de dupa viata

   Mirella, la fel ca Maria Simma, a primit de la Dumnezeu darul de a avea o apropiere uimitoare cu Cerul.
   Originara din Santarcangelo di Romagna (Rimini-Italia), ea a primit de la Domnul carisma Comuniunii Sfintilor, comunicarea cu cei vii de dincolo. Nu Mirella este aceea care sa fi cerut sa comunice cu lumea de dincolo, caci acest lucru este reprobabil in ochii Lui Dumnezeu (Dt 18, 11-12), ci Dumnezeu a ales-o pentru o misiune: sa le aminteasca oamenilor realitatile vietii vesnice.
                                                      (din Conferinta tinuta in Franta, in 2005) 
                                                                                                           Ea spune:
   Sunt fericita si infinit de recunoscatoare Lui Dumnezeu pentru tot ceea ce mi-a daruit. Daruri extraordinare. Cerul este deschis deasupra mea. Moartea nu exista: eu ii vad, ei sunt vii, ei umbla, ne intind bratele, ne zambesc. Vad copiii care se joaca. Siruri lungi de tineri inconjurati de lumina, care vin in ajutorul nostru, cu ingerii. Le aud vocile, soaptele, suspinele.
   Persoanele pe care le-am iubit nu sunt moarte, iar spiritul lor ne ocroteste. Ele imi vorbesc, imi transmit gandurile lor, emotiile lor, iar inima mea intelege si primeste.
   Moartea nu exista. Sfanta Fecioara vorbeste. Dragii nostri parinti vorbesc. Ingerii exista. Suntem inconjurati de o lume fascinanta de lumini, de culori, de miresme puternice si delicate, de melodii foarte dulci care ne emotioneaza.
   Dar ceea ce am inteles cel mai bine, este iubirea.
   Iubirea suprema, totala, pentru ca Dumnezeu este Iubire si, daca vrem sa facem parte din aceasta lume extraordinara, trebuie sa iubim, sa iubim asa cum ne iubeste Dumnezeu.
   Cand Dumnezeu permite, vad sfintele suflete din Purgatoriu. Cum le vad? Cum de inteleg ca ele sunt in Purgatoriu? Vad persoane care sufera. Ele poarta cruci grele; lanturi la glezne. Ele merg in genunchi, cu genunchii insangerati. Ma intreb si ma intrebati: Aceasta este penitenta? Asa este Purgatoriul?
   Nu, nu este asa. Absolut deloc. Dumnezeu permite ca eu sa vad suferinta ca sa pot intelege. Altfel, cum as putea sa inteleg o suferinta daca nu o vad?
   Sfintele suflete din Purgatoriu ne invata atat de multe!
Mirella Pizzioli
   Ele ne invata ca suferinta pe care Dumnezeu o permite nu este o pedeapsa, ci un medicament care trateaza. Ele ne fac sa intelegem ca viata pe pamant este ca o calatorie spre un loc extraordinar, chiar daca uneori calatoria este grea, dureroasa. Dar scopul - adica ceea ce ne asteapta la sosire - este minunat.
   Iata povestea lui Helene:
   "Iarta-ma, iarta-ma daca insist atat de mult... Am privit in ochii Domnului, iar Domnul, printr-un semn, mi-a dat voie sa vorbesc. Sunt un sarman suflet din Purgatoriu, de care nimeni nu-si mai aminteste. Pe pamant, eram o femeie autoritara, credeam ca-ti poti conduce viata cu ratiunea si inteligenta, dar mai ales ca iti poti gestiona sentimentele. Mi-am interzis sa traiesc, punand pe primul loc doar interesele si gestionarea intereselor. Nimeni nu m-a iubit, si daca cineva a incercat sa o faca, eu l-am impiedicat..., pentru ca rationalismul facea parte din mine insami.
   Draga si dulcea mea prietena, iarta-ma daca-mi permit sa-ti cer prietenia. Ma numesc Helene, si am parasit pamantul de un anumit timp. Nimeni n-a venit la inmormantarea mea, din iubire. Toti au venit ca sa fie vazuti. Radioul, televiziunea au dat stirea, dar eu, inca o data, eram singura si parasita. Si cand am inteles ca am trait in van, atunci am cautat... dar 
n-am mai gasit pe nimeni... Numai cineva, rar, in spirit, care imi ofera un mic fir de lavanda. Acest mic fir de lavanda imi aduce parfumul iubirii... Iubirea are un parfum dulce... Eu am refuzat iubirea. Doar intalniri ocazionale, exploatate. Greselile mele sunt teribile!
   Prietenii mei... unde sunt prietenii mei? Eu nu am prieteni! Erau numeroase aici... sufletele pregatite... dar Dumnezeu a vrut sa-mi dea posibilitatea de a cere. Eu, care nu am cerut niciodata, eu care, din orgoliu, n-am considerat oportun sa cer.
   ... Aroganta si rationalismul! ... Forta si puterea banului! Nu am nimic. Buzunarele mele sunt goale. Iubirea nu se poate cumpara...
   Draga mea prietena, iarta-ma daca am profitat de acest moment, dar Dumnezeu a vrut ca eu, macar o data, cu umilinta, cu o mare tandrete in inima si o profunda iubire in mine, sa pot cersi iubirea. Iubeste-ma ca o prietena tandra, ca o sora... Lavanda... Voi trimite peste tine un parfum de lavanda... Accepta-ma, roag-te pentru mine. Ma numesc Helene.
   Nu am nimic sa-ti ofer... Nu am bani cu mine. Ei nu mi-au servit la nimic. Am doar acest mic fir de lavanda si vreau sa ti-l dau. Este un gest de iubire. Oh, da, vei picta acest fir de lavanda, pentru mine! Iar acest fir de lavanda va fi semnatura mea, pactul nostru. Ma numesc Helene, nu ma uita si tu!
   Voi veni in visele tale si ma vei vedea. Parul meu lung are nevoie sa fie pieptanat. Bratele mele nu au imbratisat niciodata. Ele au nevoie sa imbratiseze... te iubesc...
   Iarta-ma, dar Dumnezeu a vrut ca, macar o data, sa pot cere iubirea si sa pot spune te iubesc, profund...
   Intr-o zi, in trecere, am vazut frica si foamea in ochii unui copil. Eu, care nu aveam niciodata timp, eu care mergeam repede si grabita, am luat manuta aceea si l-am dus cu mine sa manance... Acest mic gest de iubire, mi-a salvat viata...
   Draga, scumpa mea prietena, pictori de lucruri dulci si suave, iata firul parfumat de lavanda care iti place atat de mult...
   Pe curand, daca vrei. Nu mai sunt singura, pentru ca stiu ca pe pamant, cineva, din iubire, ma iubeste, isi aminteste de mine si se roaga pentru mine."
   Micul suflet sfant din Purgatoriu care se numeste Helene.
   Asadar, sa ne rugam pentru sufletele din Purgatoriu iar ele, fara nici o umbra de indoiala, se vor ruga pentru noi.
   Sa ascultam ce spune Isus (Jesus, lumiere du monde, p.99):
   "Sufletul purificat in focul purificator al sfantului Purgatoriu, urca vertiginos spre cer. Uneori, intr-un vartej de lumina, survin armonii si cantari armonioase. Beat de bucurie, sufletul, de acum sfant si liber de orice pacat, surazator, fericit,  de acum sigur de propria sa sfintenie, sigur de Iubirea Lui Dumnezeu, fara ezitare si fara indoiala, in plenitudinea absoluta a Lui Dumnezeu, sufletul merge... merge... si iata-l... primit... alintat.
   El are ochii asupra Lui Dumnezeu si asupra sa si, extaziat,  se bucura de prezenta Sa. Adorator, se lasa imbratisat de Domnul sau si el, sufletul de acum sfant, in sfarsit fara teama, nici stanjeneala, ci asemenea cu Dumnezeul sau, Il imbratiseaza pe Regele sau si, impreuna, se contopesc; impreuna se unesc in ceea ce nu se poate explica, ci numai simti: infinitul iubirii intr-o iubire infinita - fara egal - fara sfarsit.
   Si asa este, copiii Mei, pentru sufletul care pe pamant a ascultat Glasul Meu. Ascultati-Ma, caiti-va, schimbati-va, Eu mentin intotdeauna ceea ce spun. Va binecuvantez, Isus, Dumnezeu in Cer si pe pamant."
Caminul iubirii
   "Daca intreaga lume ar deveni un camin... un camin al iubirii... Eu, Dumnezeu, nu doresc decat aceasta. Oare o doresc pentru Mine? Nu, nu pentru Mine,  ci pentru voi, copiii Mei atat de rebeli. Pentru Mine, bucuria de a va vedea fericiti. Pentru aceasta 
v-am creat.
    De ce nu ascultati? Sunteti exact ca si copiii vostri, rebeli la orice invatatura inteleapta. Rabdare. Voi putea sa am rabdare, dar sa stiti ca Eu, Domnul Dumnezeul vostru, nu doresc nimic altceva decat fericirea voastra..."
   La inceput, Dumnezeu le vorbea oamenilor. La sfarsit, va fi acelasi lucru.
   Sa mai ascultam cuvantul Lui Isus ( mesaj nepublicat):
   "Dincolo de frontiere... si inca mai departe, dincolo de mari... si inca mai departe... Eu voi depasi muntii si oceanele nesfarsite... Dumnezeu va lumina lumea.
   Voi guverna in pace, iar pacea va fi in fiecare dintre voi.
   Clopotele vor vesti o sarbatoare, randunelele vor vesti o noua primavara. Asa cum se topeste zapada la soare, asa se vor topi inimile impietrite. Totul va fi in sarbatoare. Cantece de bucurie se vor inalta, sunete de trompeta vor anunta ca totul este gata, poporul Meu ceresc va deschide cortegiul si apoi... iata... iata Regele.
*
   Eu, Dumnezeu, Eu, Isus Triumfator, Ma voi intoarce pe pamant. Totul este in pregatire, pregatirile sunt deja in curs..."
   Acum este inceputul sfarsitului iar Isus ne vorbeste, se arata si face in asa fel incat sa se dea marturie despre El. Isus se arata cui vrea El. El isi alege apostolii, ca pe vremuri, cu o strategie divina.
   Isus Dumnezeu este un mare strateg. El isi pregateste planurile, isi creaza drumurile. Scrie cu maini omenesti, cuvinte dumnezeiesti. Este asa pentru ca trebuie sa fie asa, iar persoanele care isi pun intrebari, trebuie sa invete sa asculte.
    In fiecare zi Isus este alaturi de mine, la dreapta mea. Imbracat in alb, asezat cu picioarele incrucisate. El asculta rugaciunile, asculta implorarile pe care, cu rugaciunile pe care El Insusi mi le-a sugerat, i le adresez pentru cei care sufera.
*
   A te ruga inseamna, de asemenea, a sti sa dai. Sa dai iubire, sa dai ascultare, sa dai din timpul tau, sa dai cu caritate. Caritatea este iubirea supranaturala. 
   Isus ma invata caritatea, ma invata rabdarea. Este ceea ce fac in fiecare zi: ma rog, invoc, implor cu iubire. Invat pe ceilalti ceea ce m-a invatat Isus: rugaciune, caritate, rabdare. Isus imi vorbeste. Aud vocea Sa in launtrul meu, in spiritul meu. El ma pune sa scriu; trebuie sa scriu din iubire. Trebuie sa dau marturie despre El, pentru a trezi inimile si sufletele adormite.
   Ma repet? Desigur, pentru ca trebuie sa fiu ca picatura de apa care sapa, sapa in suflete, in inimi, pentru a aduce speranta, bucuria. Pentru ca nimeni sa nu se teama de moarte si de lumea de dincolo. Pentru a face cunoscut ca, pentru cel care iubeste pe Dumnezeu si pe semenii sai, este apoi, sfantul si preadulcele Paradis. Si ce va spune Isus? Ce voi spune eu?
   Sa-L ascultam pe Isus:
   "Iata ce vei spune: adevarul. Eu, Isus, Dumnezeu intrupat, am venit pe pamant si am adus Iubirea si Mantuirea. Vei spune despre prezenta Mea fizica si in duh pentru Duhul. Vocea, vocea Mea in inima ta. Prezenta ingerilor, prezenta sfintilor. Sufletul care paraseste trupul si devine suflet sfant, suflet de lumina care atinge culmile Cerului. Vei spune despre sufletele care stau in Purgatoriu si sunt asteptate cu iubire si imbratisate de Iubire. Vei spune despre rugaciune. Unirea cu Dumnezeu Tatal, cu Duhul Iubirii si cu Mine, Fiul Lui Dumnezeu. Vei spune sa participe la Sfanta Liturghie- jertfa de iubire si din iubire. Vei spune adevarul, adevarul Meu, ce doresc Eu pentru Gloria Mea si pentru salvarea voastra. Vei spune despre frumusete. Vei spune despre armonie si tot ce voi spune Eu inimii tale si gandurilor tale. Viata, una, unica pe pamant: un suflet si un singur trup. Vei vorbi despre Mine, Cristosul. Vei vorbi despre Maria, Mama Mea. Viata si moartea. Moartea in pacat si viata in iubire. Tu, fiica Mea, du-te, poarta cu curaj marturia Mea, caci pentru acest plan te-am ales. Te binecuvantez. Mila Mea, Milostivirea Mea, si Iubirea Mea."
   "Vei vorbi despre Maria". Parfum de mamica...Un mare miracol pe care Dumnezeu l-a dat lumii: Mama si Regina. A vorbi despre Maria, este ca si cum ai avea aripi. Uneori, Domnul a permis s-O vad alturi de mine, la stanga mea. Imbracata in rosu inchis, cu capul acoperit si parul strans pe ceafa. Ea isi sufleca manecile, ca o femeie ocupata cu treburile casnice, si cu un glas plin de ingrijorare, ma intreaba:
   - "Unde sunt copiii Mei? Unde sunt copilasii Mei?"
   - "Aici, Mama, aici sunt copiii Tai!"
   - "De cate ori Ma cheama si apoi... dupa cateva clipe... Ma uita, iar Eu, Eu raman asa..."
   Alteori, o vad trecand prin aer, in fata mea. Este tanara, frumoasa, stralucitoare, inconjurata de miriade de copilasi si de flori. Flori si copilasi care alearga in jurul Ei.
   Am vazut persoane in Lumina si Arhangheli care, la trecerea Sa, inclina delicat capul in semn de salut respectuos. Dar mai ales, aud devotiunea, iubirea pe care poporul sfant o are pentru Ea. 
   Ei spun: "Liniste... Liniste... Trece Maria!"
   Si iat-O pe Maria, Mama si Regina! Ea nu ma priveste, dar eu O privesc.
   Alteori, din iubire, Dumnezeu permite sa O vad in timpul conferintelor, si vad cazand din cer o multime de petale de trandafir, parfumate.
   Dragi prieteni, miracolul nu este atat ceea ce vedem, cat ceea ce nu vedem. Uneori, am impresia ca intreaga creatie este un mare plaman. Acum, noi Il respiram pe Dumnezeu, Il simtim in aer, in inimile noastre, si dorim sa iubim, voim sa iubim. Iata miracolul.
   Maria este trandafirul cu parfum de crin si crinul cu parfum de trandafir. Maria ii iubeste pe cei care sunt consacrati Fiului Sau. Pentru cei care s-au daruit din tot sufletul lor, Lui Isus al Sau preaiubit. Maria pregateste trandafiri si crini.
   Sa privim frumusetea Chipului Sau. El este lumina, suras, iubire, el este totul...
   Dragi preoti, si voi sunteti pentru noi, raze de lumina. Ajutati-ne sa intelegem. Ajutati-ne sa iubim. Vorbiti-ne despre Dumnezeu. Noi avem dorinta de Dumnezeu. Binecuvantati. Avem nevoie de binecuvantari. Ganditi-va la cat de multe persoane sunt in Paradis, datorita binecuvantarilor voastre!
   Si acum, in liniste, sa O ascultam pe Mama Lui Isus:
   "Draga Mea fiica, Eu, Maria, in Numele Lui Dumnezeu si pentru Iubirea Sa, iti vorbesc: Cata aroganta in inima oamenilor! Ei sunt convinsi ca au in mana lor puterea si totul. Dar nu este asa, copii iubiti, voi nu aveti nimic fara Dumnezeu: un drum dificil, un trup fragil, un spirit care se afla in bataia vantului.
   Veti avea totul, dragii Mei copii, daca Il veti cauta pe Dumnezeu. Dumnezeu este aici, este deja aici, gata pentru a se lasa gasit. Dumnezeu nu stie sa se joace de-a ascunselea; El este mereu aici, pregatit, vizibil si de gasit de catre toti cei care, cu sinceritate, Il cauta. 
   Fiica mea, cata dulceata in Mine in timp ce va vorbesc! Cand vorbesc sufletului tau, vad mii de ochi care sa citeasca si mii de inimi care sa mediteze la cuvintele Mele.
   ... Pentru tine, cu tine, in tine, pentru toti; mereu Marea Iubire a Lui Dumnezeu unita cu Inima Mea de Mama.
   Maria, Mamica."
In concluzie:
   Sa ascultam dulcile si suavele cuvinte ale Lui Dumnezeu Tatal  care este in Ceruri:
   "Chipul Meu straluceste de glorie in Gloria Mea, tu esti consolatoarea Mea! Domnul Dumnezeul tau reflecta asupra ta lumina, aceasta lumina care lumineaza spiritul, inteligenta. Totul este numai lumina in jurul tau, lumina care vine de la Mine, fiica Mea care esti consolarea Mea!
   Sa-ti spun... sa-ti vorbesc... acest schimb de emotii... de tandrete... tu esti consolarea Mea... cat este de placut sa stai de vorba in familie. In aceasta familie in care domnesc iubirea si pacea, este placut sa stai de vorba, sa ramai impreuna!
   Ochii nostri spun: "Te iubesc..." visele noastre surad, spiritul nostru  este linistit, in pace."
                               ("Stella Maris" nr.244 - "Regina Pacis" nr.191)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.