miercuri, 13 iunie 2012

Ajutorul Sfintei Fecioare - Marturii


       Ucigasul paralizat de Rozariu !
   Dupa Marie Asuncion salvata din mainile asa numitului "monstru din Ardeni" datorita rugaciunii Rozariului, Mons. Kerr William da o noua marturie despre binevoitoarea solicitudine materna a Mariei pentru a-i proteja pe cei fideli Rozariului Sau.
   Inainte de a muri pe scaunul electric, Ted Bundy, celebrul ucigas in serie il luase consilier spiritual pe Mons. William Kerr, foarte cunoscut in S.U.A. pentru apararea Drepturilor Omului.  Mons. Kerr povestea ca,  in 1978 il astepta o insarcinare tragica. Primise in toiul noptii un apel de la politie: trebuia sa se duca urgent la casa studentelor din Thallahassee (Florida).  Cand a sosit, toate tinerele - in afara de una - zaceau la pamant, moarte, sau pe jumatate moarte, ucise de faimosul ucigas, Ted Bundy. Dupa ce a administrat ultimele sacramente studentelor in agonie, Mons. Kerr ( pe atunci, Parintele Kerr) a vorbit cu tanara care scapase cu viata. Politistul insarcinat cu raportul, voia sa stie cum supravietuise ea acestei agresiuni brutale. Intr-adevar, Ted se oprise in pragul camerei ei, lasase sa-i cada arma si plecase fara s-o atinga. Dar tanara nu voia sa vorbeasca decat cu un preot. Socul o facuse sa devina aproape catatonica (stare caracterizata de negativism, catalepsie si gesturi stereotipe).
   Ea i-a povestit Parintelui Kerr ca, inainte de a pleca la universitate, mama ei o facuse sa-i promita ca o sa-si spuna Rozariul in fiecare seara inainte de a se culca, pentru a fi protejata, chiar daca ar adormi in timpul rugaciunii. Ori, asta facea in seara aceea. Cand Ted a intrat in camera ei ca s-o omoare, tanara mai tinea rozariul in mana.
   Mai tarziu, Ted i-a marturisit Mons. Kerr ca, atunci cand a intrat in camera, i-a fost cu neputinta sa mai faca vreun pas inainte. A trebuit sa lase sa-i cada arma si sa fuga.
   Aceasta este puterea mantiei ocrotitoare a Mamei noastre! Si aceasta este intelepciunea unei mame care a stiut sa-i dea fiicei sale arma eficace a Rozariului care trebuia sa-i salveze viata.
                                                             (Domenico Bettinelli si Gabriel Gillen)


   Rozariul este telefonul mobil care ma leaga de Maria
   "Am citit, la intrarea in biserica Saint-Jerome, un articol din "Stella Maris" din iunie 2008 care mi-a mers drept la inima.
   Vedeti, eu sunt un foarte proaspat convertit de la protestantism la catolicism, de Mamica Maria la Medjugorje (sep.2006 si febr.2007)!  Dar in cele cinci puncte ale Sfintei Fecioare era unul care imi punea totusi probleme, si anume Rozariul!
   Sa recit toate aceste "Bucura-Te Marie" (sa ma ierte Maria!) era prea mult pentru mine.
   Rozariul ramanea asezat pe altarul meu, si cam atat!
   Dar citind acest articol "Salvata din mainile <monstrului din Ardeni> de catre Sfanta Fecioara Maria", s-a facut lumina in mintea mea. Acum vad ce reprezinta acest instrument!
   Este coarda care ne leaga de Sfanta Fecioara! Este colacul de salvare pe care Ea ni-l arunca! 
   Dintr-o data, tineti-va bine, eu,  cel refractar la decade, am recitat Rozariul intreg (peste 200 de "Bucura-Te Marie!").
   Iar acum il pastrez infasurat pe incheietura mainii si nu ma mai paraseste! Este telefonul meu mobil cu Sfanta Fecioara: in orice moment O pot contacta! Si apoi, sarut crucea rozariului meu si ma inchin cu ea (asa cum i-a cerut Maria, sfintei Bernadeta la Lourdes) si sunt fericit!
   Fie ca Sfanta Treime si Maria sa va binecuvanteze!"
                                                         Christian Chalumeaux (Toulouse)


   Impreuna cu Doamna, am trecut prin mijlocul talharilor
   Inca o data Sfanta Fecioara a intervenit pentru a salva viata unuia din fiii Sai. O cititoare libaneza da marturie despre fidelitatea si puterea Mariei cand ne rugam Ei:
   "Ceea ce va voi povesti nu tine de loc de imaginatie. Este chiar realitatea. O povestesc pentru a da marturie despre iubirea Preasfintei Fecioare Maria si despre ocrotirea Sa pentru cei care-i sunt consfintiti. Nu este Ea Mama Lui Isus si a Trupului Sau mistic?
   La inceputul lunii noiembrie 2007, fiul meu, care urmeaza studii muzicale la Conservatorul superior din Paris, m-a sunat ca sa-mi spuna ca va participa la un concurs de pian, in Andora. Acest concurs urma sa se desfasoare din 16 in 26 noiembrie. I-am amintit ca in 26 va fi ajunul sarbatorii Medaliei Miraculoase si ar fi bine sa faca o novena cu aceasta intentie. In acelasi timp, am repetat o alta data mariana, 21 noiembrie: Prezentarea Sfintei Fecioare la Templu. I-am cerut Sfintei Fecioare ca fiul meu sa castige premiul la acest concurs.
   La 26 noiembrie, seara, mi-am deschis mesageria electronica si am fost surprinsa de un mail de la fiul meu, trimis pe 21 noiembrie, in care imi povestea ca i-a mers foarte rau in Andora. Nu putuse canta deoarece mainile ii erau inghetate, caci termometrul arata  -18 grade.
   Ingrozita si intristata, am avut o reactie de revolta: "Asa raspunzi, Fecioara Sfanta, la rugaciuni?"  Atunci am auzit-O in inima mea pe Sfanta Fecioara spunandu-mi: "I-am salvat viata!"
   A doua zi, am gasit un mail de la fiul meu, in care imi povestea urmatoarele:
   "A trebuit sa trec printr-o intamplare teribil de neplacuta intorcandu-ma din Spania. In drum spre aeroportul din Jerona, trebuia sa trec peste un pod. Eram singur si era noapte. Ajunsesem deja la jumatatea podului cand mi-am dat seama ca eram inconjurat de o banda de talhari care, vazandu-ma bine imbracat si cu o valiza, s-au aruncat asupra mea. Aveau sticle cu bautura si cutite. Am vrut sa ma folosesc de valiza ca arma pentru a ma apara, dar brusc si printr-o minune (sunt sigur ca este o minune) o doamna a aparut chiar in fata mea. M-am adresat ei carandu-i ajutorul. Cu mana, mi-a facut semn s-o urmez si, ca intr-un film de science-fiction, talharii au intepenit pe loc. Nu se mai miscau. Impreuna cu doamna am trecut printre ei. Nimeni nu mi-a spus nimic... Erau statui... Am vrut sa-i multumesc doamnei, dar n-am mai gasit-o. Nu stiu daca era o fiinta umana. Tot ce stiu este ca plangeam ca un pusti... Era prea mult pentru mine!"
                                                          Antoinette si fiul sau (Liban)
                                          ("Stella Maris" 449,461 - "Regina Pacis"213)   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.