duminică, 4 martie 2012

ISUS, din inima mea


      O, Preasfanta Inima a Lui Isus, izvorul a tot binele, ma inchin Tie, Te iubesc din toata inima si imi pare nespus de rau ca Te-am ofensat prin pacatele mele.
       Iti ofer inima mea. Ia-o, fa-o blanda, smerita, supusa, inteleapta, binevoitoare, iubitoare, curata, dar mai ales sa fac in toate vointa Ta Preasfanta.
       Fa, o, Bunule Isus, ca eu sa traiesc in Tine si Tu in mine. Apara-ma in pericole, mangaie-ma in intristari, da-mi harul unei adevarate statornicii in bine pana la sfarsit, binecuvantare pana la sfarsit, binecuvantare in lucrarile mele si harul unei morti sfinte.  Amin.


Nu lasa inima goala si intunecata, umple-o cu Isus si cu Lumina Lui.


Iti doresti un prieten adevarat?
Imprieteneste-te cu Isus.
Cheama-L in inima ta si vei vedea, va fi prietenul pe care nu l-ai fi putut vreodata visa...

Lui ai putea sa-i destainui toate tainele inimii tale - ar ramane pecetluite in Inima Lui.
El nu te-ar neglija nici o clipa macar;  nu ar fi nedispus sa te asculte cand ai avea ceva sa-i spui si ar fi rabdator, indelungrabdator, cu tine...  Dispozitia Lui de a-si pleca urechea la soaptele tale ar  fi infinita...
Cand ar fi seceta in inima ta, Isus ar revarsa in ea ploi binecuvantate de haruri.  E-asa mangaietoare prietenia Lui..., aduce tihna si sperant-aduce.
Daca ai deveni mic si neinsemnat pentru semenii tai si, rand pe rand, ei s-ar indeparta de tine, prietenia Lui Isus si grija Lui pentru tine s-ar  amplifica atat de mult, incat nu ai simti lipsa prieteniilor destramate;  nu te-ar afecta tradarile, pentru ca afectiunea Lui ar sti - in mod sublim - sa schimbe-n bucurie tristetea provocata de ele.
E-atata fidelitate in prietenia Lui Isus..., prietenul Isus nu ar trada !
Prietenul Isus nu te-ar lasa  singur, oriunde ai merge, oriunde ai fi;  si ti-ar fi alaturi printr-o prezenta calda si discreta.  Nu ti-ar distrage atentia de la munca ta, nu te-ar incurca in deletnicirile zilnice, dimpotriva, ti-ar da puterea de a le-ndeplini, ar prelua El Insusi din sarcinile tale.
Prietenul Isus nu ti-ar vorbi daca nu ai fi dispus sa-l asculti dar  te-ar asculta ori de cate ori ai dori sa-i vorbesti.  Iar cand ti-ar vorbi,  ar fi sincer cu tine;  Prietenul Isus nu te-ar judeca;
Si, nu ar trebui sa fi intelept, rafinat, sofisticat pentru a-i castiga prietenia, ci doar sa fii tu insuti - atat ti-ar cere El.
Sfaturile Lui ar fi intotdeauna spre binele tau; ti-ar risipi dilemele; ti-ar pune in ordine gandurile.
Prietenul Isus ar aduce lumina si bucurie in inima ta.
Daca i-ai deschide inima si L-ai invita sa devina prietenul tau cel mai bun, cu cate daruri ar veni la tine...  Nici nu sti cu cate daruri de mare pret s-ar umple inima ta odata cu venirea Lui...
Nimic nu ti-ar mai lipsi, atunci ai avea TOTUL.
Iti doresti un prieten adevarat?
TI-L RECOMAND PE ISUS - PRIETENUL ADEVARAT AL INIMII  MELE.


Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.