joi, 23 februarie 2012

REGINA CERULUI SI A PAMANTULUI



   De ce este Fecioara Maria Maica Bisericii?  Inlaturati orice dubii din inimile voastre gandindu-va ca  Isus  a intemeiat Biserica,  Biserica este trupul Mistic al  Lui Cristos. Da, Maria este Maica Bisericii si Maica noastra pentru ca noi - crestinii- suntem madularere Bisericii. Daca am accepta aceste taine, le-am intelege si am intelege Iubire Lui Dumnezeu pentru noi. Daca nu le acceptam nu numai ca nu vom putea intelege Iubirea in adevarata Ei Plinatate, dar nu o vom putea accepta,  trai,  si oferi...


Regina Cerului si a pamantului, regina ingerilor si a profetilor, Maica Biserii, Miresa Spiritului Sfant, Maica lui Dumnezeu, ne-a primit de fii chiar daca noi, oamenii din toate timpurile, I-am rastignit Fiul.Suntem fiii ei si ne iubeste. O, dac-am sti cat ne iubeste, am plange de bucurie... 


Treimea Iubirii din Ceruri coboara, s-asculte-a ta ruga, o, SFANTA FECIOARA.
Zamislita fara de pacat, pentru a pregati in trupul Tau neprihanit coborarea Lui Dumnezeu Fiul  din Sfanta Treime, pentru a-L purta in trupul Tau pe Cel de necuprins...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.