joi, 23 februarie 2012

Din Ghetsimani, pana la Golgota


Daca macar o clipa am sta cu Maria langa crucea  Lui Isus - traind in taina inimii noastre jertfa Lui, in clipa aceea am putea trai in Cer cu Maria;  daca  mai multe clipe  am petrece cu Maria (in taina inimii noastre), acele clipe ar putea fi ceresti;  daca o viata am  trai  cu Isus si Maria in inima noastra,  o vesnicie am putea fi  cu Isus si Maria in Cer...


Dreptul Simeon a proorocit sabia durerii care va trece prin Inima Mariei.
Acolo, sus pe Golgota, s-a consumat actul final al acestei proorociri si  s-a savarsit  taina Iubirii comantuitoare.  Jertfa suferintei a nascut puterea iubirii.  Experimenteaza oferirea suferintei pe care o ai (de orice natura ar fi ea) si chiar daca va fi foarte greu, rezultatul va fi miracolul iubirii. Sa nu ne lamentam pentru incercarile noastre, ci cu resemnare sa le acceptam in credinta ca Dumnezeu le va ridica de la noi atunci cand - privind in sufletul nostru - il va vedea curatat,  limpede si luminos. Atunci cand se va fi produs transformarea in noi, prin suferinta, vom vedea rezultatul,vom primi lumina, vom avea lumina, vom darui lumina si ne vom ruga cu iubire : "Doamne iti multumesc pentru  toate incercarile pe care le-ai permis in viata mea!"


Drumul spre cer nu poate ocoli jertfa caci ea reprezinta garantia dobandirii Lui.
Dumnezeu - Insusi - facut om pentru noi, ne-a aratat  CALEA. Si aceasta cale o putem urma, pentru ca Isus ne-a promis propria Lui putere. Isus a murit pentru a ne rascumpara.  Noi va trebui sa traim pentru a  nu pirde aceasta scumpa rascumparea.  Cine ramane treaz poate sa fie vigilent, cine doarme insa, isi pierde vigilenta pentru ca a pierdut contactul cu tot ce se intampla in jurul sau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.