sâmbătă, 14 octombrie 2017

DUPA TIMPUL MILOSTIVIRII URMEAZA TIMPUL DREPTATII

   Lucia, o mama de familie din Franta, a primit mesaje ceresti centrate asupra crucii mantuitoare, care va ocupa un loc de onoare in timpul domniei Lui Cristos pe pamant.
   _______________________________
  Lumea transfigurata in Spiritul Sfant
  _______________________________
 
   Adresandu-Se Luciei, Isus ii vorbeste despre bucuria care se va raspandi peste omenirea care in prezent este debusolata si trista.
   La 27 iunie 1984, El ii spunea:
   " Din ce va fi facuta lumea noua? Priveste aceasta lume transfigurata de Spiritul Sfant! (Lucia o vede in imagini). Ea va fi facuta din pace, din iubire.
   In bunatatea Mea, Eu va invat cum sa ajungeti la aceasta. Lumea va fi sub influenta Spiritului Sfant. Va fi o lume de iubire. Or, iubirea nu da nastere decat la roade bune...
   Uniti-va, convertiti-va in profunzime si nu in aparenta! 
   Deschideti larg inima voastra Spiritului Sfant. El va patrunde pana in adancul vostru si acolo va lucra in taina. Consfintiti-va Lui, consfintiti-i Lui viata voastra, fiinta voastra. Iubiti-L si faceti ca El sa fie iubit!
   Practicati caritatea, rugati-va unii pentru altii, rugati-va pentru pacatosi, pentru atei, pentru fratii vostri separati, pentru ca toti sa primeasca lumina Spiritului Sfant si sa se intoarca in sanul maicii lor, sfanta Biserica catolica 
( universala), Biserica lui Petru........"
                                ( "Le grand mesage de la Croix" - Marele mesaj al crucii, p.165/6)

   Venirea imparatiei Lui Dumnezeu pe pamant va fi mai mult sau mai putin apropiata in timp si mai mult sau mai putin ampla, potrivit a ceea ce vom fi cerut cu umilinta in rugaciune, Spiritului Sfant. Aceasta venire va depinde mai ales de gradul convertirii noastre.
   ________________________
   Rolul Sfintei Fecioare Maria
   ________________________


   Prin vointa divina, Fecioara Maria este Cea care pregateste si care va introduce noua imparatie.
   Isus spune, la 17 decembrie 1983:
   "Epoca Spiritului Sfant va fi si Epoca Mamei Mele. Eu vreau ca Ea sa domneasca si sa straluceasca in aceasta. In epoca de lumina si de iubire care va va fi acordata, Preasfanta Mea Mama va avea un loc insemnat..... Lumea va fi sub blanda Sa ocrotire si va intelege tainele Inimii Sale Indurerate si Neprihanite.
   Biserica Mea ii va reda in sanul sau locul pe care Ea ar fi trebuit sa-l aiba caci, prin sfanta Ei influenta, Biserica va da lumii multe suflete frumoase. Sfintii Bisericii Mele vor fi invaluiti de splendoarea si de harul marian. Ei vor fi insemnati cu pecetea Preasfintei Fecioare.......
   Fecioara Maria va reflecta frumusetea Sa si inalta Sa sfintenie asupra Bisericii si asupra lumii.
   In timpurile care vor veni, Imparatia Lui Dumnezeu va fisi triumful Neprihanitei Fecioare Maria."
                              ( "Le grand mesage de la Croix" - Marele mesaj al crucii, p.132/3)

   ______________________
   Crucea si noua imparatie
   ______________________


   La 19 decembrie 1985, Isus explica legatura care exista intre Inima Sa si cruce:
   "Omenirea trebuie sa se intoarca la Inima Mea rastignita. Intreaga omenire trebuie sa vina sa bea din coasta Mea strapunsa, marile ape ale milostivirii Mele divine. Un torent de milostivire divina va veni sa inunde aceasta sarmana lume, atunci cand ea se va intoarce spre  crucea Mea..........................................
   Aceasta va fi imparatia Inimii Mele, in ciuda dusmanilor ei. Acesta va fi triumful crucii asupra tuturor dusmanilor ei..................
 ( "Le grand mesage de la Croix" - Marele mesaj al crucii, p.135)   
   _______________
   Sa aveti speranta
   _______________

   La un mare numar de suflete, virtutea sperantei este stinsa si, inevitabil, lipseste curajul necesar pentru a suporta suferinta si adversitatea.
   In sarbatoarea Rusaliilor 1998, Isus ii spune Luciei:
   "Crucea Mea sa fie lumina voastra! Sa aveti speranta! Propovaduieste Invierea Mea si invita-i pe oameni sa-si traiasca propria lor inviere prin a Mea, care pentru ei are un nume: convertire."
                          ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.11)

   "Intelegeti ca opera infaptuita a Lui Dumnezeu incepe in inima omului? Inima omului este un vas fragil; ea este locul unde Dumnezeu vrea sa-Si stabileasca imparatia Sa............
  Opera infaptuita in inimi va face din om un om nou, plin de intelepciune, de milostivire, de sfintenie. Caci voi veti trai aceste timpuri noi de glorie si de binecuvantare cu intelepciunea Tatalui, milostivirea Fiului, sfintenia Spiritului Sfant, in unitatea Preasfintei Treimi de la care va veni toata gloria, toata lumina."
                           ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.12)
   ___________________
   Dreptate si milostivire
   ___________________


   Pentru ca Dumnezeu este infinit de perfect, El este infinit de drept.
   In februarie 1998, Isus ii spune Luciei:
   "Cu gloria Mea, dreptatea Mea va vizita inima omului si aceasta va fi tot milostivire din partea Mea. Da, gloria Mea este tesuta din iubire, la fel ca si dreptatea Mea, iar omul va trebui sa se plece in fata uneia si a celeilalte. Dreptatea Mea va trece peste lume pentru a reface lumea; si atunci, da, veti vedea o lume de pace si de dreptate, caci una nu merge fara cealalta!......
   Dreptatea Lui Dumnezeu trebuie sa-si infaptuiasca opera, dupa timpul milostivirii.
   Exista timpul milostivirii, exista timpul dreptatii. Este timpul "operei infaptuite a Lui Dumnezeu" sau, daca preferi, timpul infaptuirii.
   Trebuie sa se infaptuiasca purificarea inimilor, la fel ca si purificarea acestui pamant pe care Dumnezeu il iubeste si care a devenit ostil fata de El.
   Dreptatea Lui Dumnezeu va trece peste aceasta lume, este inevitabil acum, dar voi aveti puterea de a o tempera.
   Nu confunda dreptatea cu mania, ci gandeste-te la dreapta manie."
 ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.51/53)

    In loc sa se indrepte spre Dumnezeu si sa apeleze la milostivirea Sa, lumea se intoarce de la ea, sporind raul care navaleste asupra omenirii si asupra intregii creatii. Astfel Dumnezeu, care vrea binele omului, va trebui sa se foloseasca de dreptatea Sa pentru a restabili ordinea si iubirea in lume.
   Cei care vor refuza ultimele interventii ale milostivirii divine, vor suporta rigorile dreptatii Lui Dumnezeu. Dumnezeu va fi constrans la aceasta, pentru a permite venirea imparatiei Sale. El va trebui sa elimine raul, pentru a reface o lume care sa-i fie supusa Lui.
   ___________________________
   Ceruri noi, pamant nou, om nou
   ___________________________


   Ceea ce-i anunta Isus Luciei este grandios si trebuie sa ne umple de speranta:
  "Suflarea Spiritului Sfant va trece peste lume ca pentru o noua creatie. Inimi de carne in locul inimilor de piatra. Orice trup va fi purificat, reinnoit. Da, caci gloria Lui Dumnezeu il va atinge pe om. Il va atinge pe om in trupul sau, in inima sa, in toata fiinta sa, purificandu-l si reinnoindu-l.
   Atunci, pamantul purificat va purta omul nou! Iar omul nou va purta Evanghelia in toate partile pamantului.
   Omului nou ii va fi foame si sete de Dumnezeu. Foame si sete de prezenta Sa reala, de Trupul Sau si de Sangele Sau. Foame si sete sa-L adore.
  Ii va fi foame si sete sa participe si sa se uneasca cu sfanta Jertfa a crucii pe care o perpetueaza Sfanta Jertfa a Liturghiei ....................
   Omul nou va avea o privire noua. El va avea o inima noua, o inima arzand de iubirea Lui Dumnezeu, caci Spiritul Sfant isi va avea lacasul in el."
  ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.55/6)

   _______________________________
   Fiti rabdatori si puternici in incercari
   _______________________________
   
   Daca anumite evenimente se vor produce instantaneu, efectele lor asupra comportamentului omenirii vor necesita un anumit timp, caci Dumnezeu vrea sa-i faca sa participe pe ai Sai la proiectele Sale, pentru ca apoi sa participe si la gloria Sa. Este ceea ce-i anuta El Luciei in martie 1998:
   "Da, Eu voi triumfa. Da, Eu voi domni si, impreuna cu Mine, toti cei care vor fi avut credinta in cuvantul Meu si o vor fi pastrat-o in ei si o vor fi pus-o in practica.
   Rugati-va Spiritului Sfant; El este acela care-i face pe cei puternici. Primiti-l deja in inima voastra, in viata voastra. Incredintati-va Lui, El este blandul Mangaietor. Astfel, in ziua in care gloria Lui Dumnezeu va cobora peste lume, El ii va recunoaste pe ai Sai.
   Micutii Mei, Eu vin sa va intaresc. Fiti rabdatori si puternici in incercari, chiar daca va pare ca Dumnezeul vostru nu va aude! Va veni un timp in care cerul va fi ca surd, ca mut, si totusi,  el va fi de doua ori mai atent."
                          ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.58)
  ______________________
   Totul va trece prin cruce
   ______________________


   Martie 1998: "Eu am dat "Marele Mesaj al Crucii" pentru a va arata si a va face sa intelegeti ca totul va veni de la cruce si ca totul se va deschide prin cruce...........
   Prin cruce se deschide era Spiritului Sfant, timpul misterelor glorioase, domnia PreasfinteiTreimi................
   De asemenea, noile Rusalii de iubire trec si vor trece, obligatoriu, prin cruce. A indeparta crucea nu foloseste la nimic...................."
 ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.72)

   "Vor fi semne inaintea marelui semn. Dumnezeu nu ia pe nepregatite. Dumnezeu da semne, dar omul nu le sesizeaza. Atunci, vor fi din ce in ce mai multe semne, dar nu toti oamenii vor crede in ele, pana in ziua marelui semn."
 ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.76)

   Aprilie 1998: "Evenimentele se repeta intr-o ordina voita de Dumnezeu..........
   Inainte de ora gloriei este ora suferintei, la fel cum intainte de ora luminii este ora intunericului.
   Roaga-te ca sa vina ora luminii, dar roaga-te, mai ales, pentru ca sufletele sa se converteasca, roaga-te pentru pacatosi."
                        ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.81/2)

   "Atunci caritatea se va instapani in toate inimile si aceasta va fi domnia Lui Cristos Rege, triumful Inimii Neprihanite a Preasfintei Mele Mame, opera infaptuita a Spiritului Sfant, ceea ce va face Imparatia Tatalui pe pamant."
                          ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.111)

   La aceasta reinnoire a lumii participa Tatal, Fiul, Spiritul Sfant, Fecioara Maria,ingerii si alesii insisi. Toti sunt implicati in aceasta domnie a dreptatii si a iubirii.

   "Cunosti  Imparatia Tatalui Meu? Este Imparatia iubirii. Acolo unde domneste cea mai mare caritate. Acolo unde toate inimile vibreaza la unison, unde toate vocile se amesteca intr-un unic concert: acela al unitatii.
   Caritatea va face din Pamant Imparatia Tatalui Meu. Va veti pune bunurile voastre in comun, traind in aceeasi credinta, in aceeasi speranta, cum faceau primii crestini."
                          ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.123)
   _____________________
   Creatia nu se poate opri
  ______________________


   "Creatia Lui Dumnezeu nu se poate opri. Opera infaptuita a Lui Dumnezeu pe care ti-o arat (Lucia are viziunea ei), nu este o incheiere ci o deschidere. Ea va deschide noi orizonturi care se scalda in lumina, o lumina care va conduce spre o alta lumina, si spre o alta lumina, si asa mai departe..........
   In lumea voastra vizibila, trebuie sa va obisnuiti sa traiti cu lumea invizibila. Aceasta este aici pentru a va ajuta, iar intr-o zi veti face parte din ea.
   Astfel, creatia se continua (si aceasta pana la sfarsitul lumii voastre) si se va continua vesnic, caci Dumnezeu isi va continua vesnic opera Sa."
( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.167/8)

   "Dumnezeu va infaptui lucruri mari, El va face noi toate lucrurile, El va deschide inima voastra la harul Sau si spiritul vostru la lumina, pentru a rasturna aceasta lume. El va pune adevarul Sau in constiinte, separand ceea ce este bun de ceea ce este rau.
   Eu chem la convertire!
   A venit timpul...Nu mai este viitor, ci prezent. Este timpul sa va hotarati."
 ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.180)
  ___________________
   Participarea ingerilor
   ___________________


   Intr-o culegere de "flesh-uri" intitulata "Viens, Esprit Saint" - Vino Spirite Sfant, Lucia si indrumatorul ei spiritual au publicat scurte invataturi care ne servesc drept subiecte de meditatie. Cateva dintre acestea trateaza despre stabilirea Noii Imparatii.
  " Eu voi trimite in lume legiunile Mele de ingeri. Impreuna cu voi, ei vor combate lumea si urateniile ei. Impreuna cu voi, ei vor lucra pentru imparatia Mea."
 ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.236)
   __________________________
   Priveste-O pe Mama ta din Cer
   __________________________

   "Priveste-o pe Mama ta din Cer! Numeroasele Sale vizite pe pamant sunt preludiul la Imparatia Mea. Ea vine pentru a pregati inimile. Urmati exemplul Sau, ascultati sfaturile Sale, fiti ca Ioan Botezatorul!
   Ea vine in calea voastra pentru a va forma la vointa divina. Tresaltati de bucurie la prezenta Sa, la sunetul vocii Sale. Ea vine pentru a va sfinti."
                       ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.244)

   "Pacea Lui Dumnezeu incepe astfel: Pacea in inimi, Pacea in familii, Pacea in natiuni."
                         ( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.298)
   __________________
   Imparatia Mea vine...
   __________________
    
   "Imparatia Mea vine... Eu voi domni... Eu voi dezvalui misterul Meu de glorie.
   Eu sunt Cristos Rege! Imparatia Mea nu este din lumea aceasta, dar gloria Mea se intinde asupra lumii."  
( "L'oeuvrea accomplie de Dieu" - Opera infaptuita a Lui Dumnezeu, p.310/311) 

   Cand Isus spune ca Imparatia Sa nu este din lumea aceasta, spune ca El nu provine din lume, nu-si are radacinile in aceasta lume. Isus este Rege prin El Insusi. El va domni asupra lumii noastre prin intermediul Bisericii Sale, al profetilor Sai, ai slujitorilor Sai.

   "Eu voi veni spre voi ca rege, Cristos Rege, in gloria trupului Meu inviat, dar voi veni cu ranile Mele glorificate si pline de iubire, iar crucea este aceea care va va anunta intoarcerea Mea." (1)

                                  ("Abba, Parinte", p.115)                                                                                                                 


 Surse:  "Stella Maris" nr.431 - "Regina Pacis" nr.183  

   (1) Despre miracolul crucii, Isus vorbeste in multe randuri. Aparitia crucii pe cer ii este profetita lui J.N.S.R., de asemenea si Sfintei Faustina.
   Crucea se va face vazuta pe toate continentele, nimeni nu va fi privat de vederea ei. Ea va lumina un timp asupra pamantului cuprins de o adanca bezna. Cei ce o vor vedea vor intelege, in lumina Lui Dumnezeu, sensul ei mistic; reactia fiecarui suflet la vederea ei va fi conforma cu starea de har in care acesta se afla. De la reactii de profunda bucurie care va inunda sufletele in stare de har, pana la groaza celor care au respins-o, au blasfemiat-o..............
click aici:
                                                     Semnul Fiului Omului, Crucea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.