duminică, 3 septembrie 2017

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 septembrie 2017 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


   "Dragi copii, cine v-ar putea vorbi mai bine decat Mine despre iubirea si durerea Fiului Meu? Eu am trait impreuna cu El; am suferit impreuna cu El.
   Traind viata pamanteasca am simtit durerea fiindca eram mama.
  Fiul Meu a iubit gandurile si lucrarile Tatalui Ceresc, adevaratul Dumnezeu. Si, asa cum mi-a spus, El a venit sa va rascumpere. 
   Eu mi-am ascuns durerea in iubire, dar voi, copiii Mei, voi aveti multe indoieli. Voi nu intelegeti sensul durerii. Voi nu intelegeti ca prin iubirea Lui Dumnezeu trebuie sa acceptati durerea si sa o indurati. Fiecare fiinta umana o va experimenta intr-o masura mai mica sau mai mare. Dar cu pace in suflet si in stare de har, exista speranta; aceasta speranta este Fiul Meu, Dumnezeu, nascut din Dumnezeu. 
   Cuvintele Lui sunt semintele vietii vesnice. Semanate in suflete bune, ele aduc multe roade. 
   Fiul Meu a suferit durerea pentru ca a luat pacatele voastre asupra Lui. De aceea, voi, copiii Mei, apostoli ai iubirii Mele, voi care suferiti, stiti ca durerea voastra va deveni lumina si slava. Copiii Mei, in timp ce voi rabdati durere, in timp ce suferiti, Raiul intra in voi, iar voi daruiti o bucata de Rai si multa speranta tuturor celor din jurul vostru.
   Va multumesc."

                                                                                                           sursa: http://marytv.tv/


Momentul aparitiei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.