joi, 2 iunie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 iunie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


   "Dragi copii, ca Mama a Bisericii si ca mama a voastra, Eu zambesc privindu-va: cum veniti la Mine, cum va adunati in jurul Meu, cum Ma cautati.     
   Venirile Mele printre voi sunt dovada a cat de mult va iubeste Cerul. Ele va arata calea spre viata vesnica, spre mantuire.
   Apstolii Mei, voi cei care va straduiti sa aveti o inima curata si sa-L aveti pe Fiul Meu in ea, sunteti pe calea cea buna. Voi cei care-L cautati pe Fiul Meu, cautati Calea cea buna. El a lasat multe semne ale Iubirii Sale. A lasat speranta.
   Este usor sa-L gasiti daca sunteti gata pentru sacrificiu si pocainta - daca aveti rabdare, mila si iubire fata de semenii vostri.
 Multi dintre copiii Mei nu vad si nu aud pentru ca nu vor asta. Ei nu accepta cuvintele Mele si lucrarea Mea, si totusi, prin Mine Fiul Meu ii cheama pe toti. Spiritul Lui lumineaza pe toti copiii Mei cu Lumina Tatalui Ceresc, in armonia Cerului cu Pamantul, in iubire reciproca - pentru ca iubirea invoca iubire si lucrarea ei este mai importanta decat cea a cuvintelor.
   De aceea, copiii Mei, rugati-va pentru Biserica, iubiti-o si faceti fapte de iubire. Indiferent cat de tradata sau ranita, Biserica este aici pentru ca vine de la Tatal Ceresc.
  Sa ne rugam pentru preotii vostri, ca in ei sa puteti vedea maretia Iubirii Fiului Meu.
   Va multumesc."
                                                                    sursa: http://www.medjugorje.com/index.html

Momentul aparitie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.