luni, 9 iulie 2012

Biserica mai are inca pastori buni...

                                                   



    Mesajele de mai jos, au fost extrase din vol.3 al "Mesajelor de convertire a inimilor" pe care Isus le-a incredintat lui Francoise, o mama de familie din regiunea pariziana:



   "Biserica mea va pieri asfixiata, daca Eu nu fac nimic. Ea este pe cale sa cada intr-o profunda letargie, care o va duce la moarte, daca n-as interveni. Iata de ce vin Eu, prin micile Mele suflete, sa-i aduc vindecarea Mea.
   In curand, suflete sacerdotale vor respinge Sfantul meu Sacrificiu: unii o si fac deja. Ei Ma strapung din nou: acesta este semnul sfarsitului timpurilor." (27.05.1998)
  " Biserica nu mai are inima pentru ca oamenii au transformat mesajul Meu, saracindu-l si deformandu-l... Orice doctrina eronata, pentru ca e creata de om, este otrava pentru cel care o inregistreaza. O Biserica fara inima nu vine de la Mine: ea a pierdut esentialul. Respingand darurile Spirutului Meu Sfant, Trupul Meu, ea alearga spere pierzanie.
   Iata deci cum vad Eu acest spirit de letargie care apasa asupra Bisericii Mele. Iata cat este de lipsita de viata: ea este asa pentru ca nu Ma mai cunoaste. Ea predica cuvinte golite de sens pentru ca Spiritul Sfant a fost respins. Atata vreme cat preotii Mei sunt prada orgoliului, nu le poate fi dat Spiritul Sfant.
   Asadar, actioneaza pentru a restaura Casa Mea. Inima trebuie sa intre din nou in ea si atunci va reinflori." (22.06.1998)
   " In curand vor veni Noile Rusalii - cei care vor fi marcati de Dumnezeu - o legiune -  vor merge atunci sa strabata lumea pentru a readuce sufletele la Mine... Si atunci va fi un mare numar de suflete care vor veni sa-Mi ceara Indurare: Eu voi ierta, voi ridica, voi converti."
(27.05.1998)
   " Satana este pervers si ispiteste sufletele Mele sacerdotale, facandu-le sa creada ca fac bine fiind peste masura de active, pentru a Ma sluji. Si atunci, aceste suflete pleaca sa rascoleasca pamantul prin reuniuni si conversatii in care li se da importanta, si sfarsesc prin a trai fara Mine, sustinand ca Ma slujesc.
   Pentru a Ma sluji trebuie, in primul rand, sa traiasca in intimitate cu Mine, in fiecare zi. Trebuie sa fi strabatut pustiul pe care Eu l-am traversat pentru a avea forta si fidelitate in fiecare zi a vietii. Trebuie sa manance painea Mea (cuvintele Mele) cu inima. Si atunci sufletul traieste si Eu voi indeplini misiunea sa in el. Cat rau imi fac reuniunile si activismul vostru... Voua nu va mai pasa de Mine. Ma slujiti dupa "placul" vostru, fara sa va intrebati daca faceti bine. Si gresiti, preoti ai mei, a caror principala activitate ar trebui sa fie sa va rugati.
   Reveniti la Mine, pentru ca focul va fi in curand acolo." (22.06.1998)
   " Noua Mea Biserica este pe cale de a se forma, iar nasterea sa este grea, dar va iesi stralucind de puritate... Sufletele moarte spiritual se vor trezi izgonite din Trupul Meu, pentru ca il vor fi acceptat pe Satana in inimile lor.
   Actioneaza cat mai este vreme pentru ca Biserica sa inteleaga ca 
M-a alungat din cauza de prea mult rationalism. Ea a incercat sa explice totul cu ratiunea, in loc s-o faca cu inima. Si atunci Eu M-am indepartat de slujitorii Mei infideli care Ma alungau.
   Biserica mai are inca pastori buni: sunt cei care alcatuiesc cu adevarat Trupul Meu - si datorita lor, Biserica nu va pieri nicicand, dar cat sunt de rari !  Inima Mea sufera si plange din cauza atator ofense la adresa Gloriei Mele, a atator tradari, a orgoliului si a necinstei.
   Biserica Mea trebuie sa fie pura: Eu o voi purifica si acest lucru va fi teribil; dar apoi ea va fi Gloria Mea, iar cei mici ai sai Ma vor sluji zi si noapte cu bucurie.
   Acest botez al Bisericii Mele, care vine,  va fi teribil pentru ca Biserica va parea ca moare, dar ea va renaste: V-o promit.
   Biserica Mea suporta asalturile disperate ale Satanei, dar ea va fi salvata. Cristos Cel Viu va veni s-o regenereze, sa-i dea viata.
   Aceasta se va face prin mijlocirea Mamei Mele  preaiubite si a tuturor micutilor care Ma urmeaza." (18.05.1998)
   " Copila Mea, acest secol (XX) de cumplite suferinte se va sfarsi, iar Lumina Mea va invada orizontul. Vor ramane cei care vor sa Ma iubeasca si care vor forma Noua Biserica. Timpul acesta este pe cale sa vina. Cei mici de acum vor cunoste Gloria Mea. Pentru ca aceasta sa se intample cat mai repede, trebuie sa va uniti rugaciunile pentru ca sa vina Imparatia Mea."
(6.05.1998)
   Pentru ca ochii vostri sa vada si urechile voastre sa auda, Eu voi reinnoi darul Spiritului Meu si astfel,  intariti de Iubirea Mea, sa fiti din nou pe drumul cel bun...
   Purtand samanta Cuvantului Meu si parfumul Spiritului Sfant,  veti fi ochii si urechile multora ! Veti deveni lumina pentru fratii vostri. Si atunci Cuvantul Meu se va implini: Voi reveni in mijlocul vostru in Gloria Mea.
   Va fi timpul pacii si al darurilor Mele binefacatoare. Noua Biserica va fi aici, numai inima si puritate, iar mieluseii vor avea un singur pastor. (27.04.1998)


   Comentarii
   "Daca Eu n-as interveni... prin micile suflete alese, spune Isus, Biserica mea ar cadea 
intr-o letargie profunda care ar duce-o la moarte."
   Un semn al sfarsitului timpurilor va fi faptul ca din ce in ce mai multe suflete sacerdotale vor respinge Sfantul Sacrificiu al Liturghiei; unii o si fac deja.
   " O Biserica fara inima nu vine de la Mine", mai spune Isus.
   S-a incercat sa se explice totul cu ratiunea, in loc sa se faca cu inima. De aceea Isus s-a indepartat de acesti slujitori infideli, peste masura de activi in conversatii si reuniuni, dar nemaiavand timp pentru rugaciune si intimitate cu El.
Francoise 
   Bilantul este foarte sumbru. Si totusi Isus se bucura ca mai exista inca pastori buni in Biserica Sa, chiar daca sunt prea rari ! Datorita lor, Biserica nu va pieri, chiar si atunci cand va parea ca moare. Cristos va veni s-o regenereze.
   Aceasta noua Biserica (noua in sensul de regenerata) va fi toata puritate si inima.
   Nu va fi sfarsitul lumii pentru ca Biserica va dainui pe pamant in timpul Noii Imparatii a Lui Isus, iar ceea ce va ramane din omenire va trai din nou, nutrita de Preasfanta Inima a Lui Isus !
   Trebuie, asadar, sa ne bucuram ca, atat Biserica,  cat si lumea vor intra foarte curand intr-o era de iubire,  de pace, de armonie,  de fericire. Totusi, pentru a extirpa raul care este in prezent atat de raspandit, este necesara o  "interventie chirurgicala": purificarea anuntata.
   Unui bolnav, decat sa i se explice originea bolii sale, i se vorbeste mai degraba despre convalescenta si de sanatatea pe care si-o va regasi curand. Sa facem acelasi lucru pe plan spiritual! Sa nu vorbim despre purificare fara sa evocam Noua Imparatie de fericire care-i va urma si care este la poarta noastra. Inainte de a angaja batalia pentru Dumnezeu, trebuie sa credem in victoria Lui Dumnezeu asupra Satanei, a binelui asupra raului. Trebuie ca moralul trupelor sa fie la zenit. Aceasta depinde de fiecare dintre noi. Sa fim Mesagerii Triumfului Mariei si ai Imparatiei Lui Isus, ai acestei lumi noi care se va naste, si nu profeti ai nenorocirii.  
   "Daca Dumnezeu este cu noi, cine va sta impotriva noastra?" scrie Sfantul Paul in Epistola catre Romani (8, 31). Ori, Dumnezeu este victorios in toate bataliile. El il va invinge pe Satana si pe ai sai si va inaugura o lume noua in adevar, dreptate si iubire.
                         Andre Castella - ("Stella Maris" nr.348 - "Regina Pacis" nr.6)   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.